ipsace i tiskace

roj.bloguje.czesky!

23.03.2006

Nenávidím svého premiéra

Rubrika ipsace
Známka 0 (0)
Pamatujete si na bannerovou akci "Stydím se za svého premiéra"? To tenkrát za Grosse byly zlaté časy, viďte? Dneska se už nestydím. Raději ani nečtěte, nebude to veselé.

Lukašenko. Když se rozpadl Sovětský Svaz, nikdo ho tady neznal. V roce 1994 vyhrál svobodné a demokratické volby. Dnes je to poslední diktátor v Evropě, tvrdě potlačující jakékoliv pokusy o demokracii. Stačilo mu ani ne deset let a zakroutil demokracii krkem. Nikde kolem nebyla studená válka, takzvaná "geopolitická situace" byla velmi podobná té naší tady.

Hitler. Stalin. Castro. Mečiar. Všechny tyto kreatury spojuje stejná porucha osobnosti. Nekontrolovatelná touha po moci. Umožní-li jim to podmínky, stanou se bezohlednými diktátory, porušují zákony své země, jejich morálka je zcela posunutá, nedokážou respektovat žádné zábrany, nezastaví se před ničím, lický život pro ně nemá cenu. Jen jejich vlastní. Věří, že si je vybrala prozřetelnost, že mají poslání.

K lidem s touto duševní poruchou se připojil i Jiří Paroubek. I on cítí a prohlašuje, že ho má: "Já vycházím z toho, že mám něco jako poslání. A o tom jsem nikdy nepochyboval." Stejně jako Hitler, od něhož odkoukal i gestikulaci. Video s marťany si můžete "vychutnat" na obrazovka.cz.

namyšlenej buran Paroubek – foto
obrázek dávám k dispozici s volnou licencí, podmínkou je, aby nebyl využit ku prospěchu namyšleného burana

Kateřina Neumannová vyhrála zlato a zajistila nám nádherné zážitky u televisorů. Na její večerní tiskovku, kde se vzal, tu se vzal, nasomroval se i namyšlenej buran, seděl tam jak hydrant a znehodnocoval přenos z olympiády. Naštěstí se ho televizáci úspěšně snažili vygumovat, ale přece jen na pár vteřin se do záběru dostal. Přiživil se na cizím úspěchu, na kterém má přesně nulovou zásluhu. Naštěstí zlatá euforie Katčina ten hnus přebila.

Miluje jednoduchá řešení. Zakazuje, nařizuje, vyhrožuje. Jestliže cítí, že by to mohlo před volbami zvednout preference, pomluví a urazí kohokoliv, ať je to profesní skupina či rasa. Hlavně aby mu lůza tleskala.

Na svůj "fanouškovský" hokejový dres si nenechal vyšít jméno žádného hokejisty. Pěkně se producíroval s číslem 1 a svým jménem. (Pokud byste někdo chtěl ty obrázky větší k dalšímu uměleckému zpracování, mejlněte)

namyšlenej buran Paroubek – foto

Google bomby na něj míří už dva měsíce, ale za povšimnutí stojí jeho způsob řešení situace, když o nich napsala média. Zatímco George Bush je terčem bomb už tři roky a nic se nezměnilo, Paroubek usoudil, že před ním se u gůglů posadí na zadek a něco s tím udělají za hodinu.

Ještě že máme Czechtek. Díky němu Džordžíno musel odhalit pravou tvář dříve, než by jinak vyšlo najevo. Ale i bez této události si myslím, že dnes bych na něj měl názor víceméně stejný.

Je to nebezpečný psychopat a udělám všechno proto, aby ON nemohl rozhodovat o osudech lidí. V souvislosti s ním mě napadá jediné poslání. Poslat ho k čertu.

Sorry

Nebyl to veselý spot. Ale mám silný dojem, že tady už jde legrace stranou. Musíme ho nějak zastavit. Nesmí dostat stejnou šanci, jako Lukašenko.

roj, 23.03.2006, 0:21:00, trvalý odkaz,

Komentáře (43)

Varování:
Budu zde nechávat jen komentáře, které se mi líbí. Demokracie je sen. Nechte si o ní zdát :-)
1 Ladule WWW 23.03.2006, 00:39:32
to jsou mi pane myšlenky, takhle při čtvrtku poránu:))
2 eSBe WWW 23.03.2006, 01:30:01
co dodat.. snad jen, udělejme všechno proto, aby se po něm v červnu slehla zem...
3 Adam WWW 23.03.2006, 03:09:41
eSBe: Plánuješ-li jeho násilné vyhlazení, počítej se mnou!
4 Technicka Henry 23.03.2006, 07:41:01
Jak bys resil google bombu, pokud bys byl webmaster namyslenyho burana?
5 Adi WWW 23.03.2006, 07:52:04
Jo, to by bylo nejlepší, aby se p něm slehla zem nebo ať si třeba odjede za Zemanem na Vysočinu, když se maj tolik rádi.....
6 Roj 23.03.2006, 09:13:22
[4] jako ten, jehoz nejmenujeme -) Koukni se k nemu, to je jediny inteligentni zpusob.
7 SB WWW 23.03.2006, 10:17:51
děcka nebojte já Juru P. a jeho squadru taky nevolím!
8 katchaba 23.03.2006, 10:41:12
kéž by se tak chtěl i s tím jeho doubledeckerem ztratit...nejlépe v Bemudském trojúhelníku...
9 Henry 23.03.2006, 11:37:49
[6] Pokud to dobre chapu, tak tim zabranis dalsi google bombe. Ale co ta nynejsi? Tu bys mohl jedine prebit Xkrat vice odkazy. Nebo jsem to spatne pochopil? :)
10 matejcik WWW 23.03.2006, 12:25:46
no já jsem na toho namyšlenýho burana už alergickej ... jen zaslechnu od něj jedno slovo a mám chuť vraždit.

...by možná stačilo dát mi do ruky zbraň a poslat mě na nějaký mítink, a situace by se vyřešila sama od sebe.
11 Mike82 WWW 23.03.2006, 13:51:45
No, tak to ti k nenávisti stačí fakt málo... :o) Byl na tiskovce Neumannový (tam by chtěl být asi každý a navíc vzhledem k tomu, jak se na slávě sportovců snaží přiživit třeba prezident, je tohle úplné nic). Dál píšeš, že má dres se svým jménem (za to ho nenávidíš?). Nakonec píšeš, že si "posvém" poradil s g-bombou (kdo si myslí, že ten problém řešil Paroubek, je fakt blázen). Mezitím nějaký výkřiky ve stylu "je to psychopat". A přirovnávat ho k Lukašenkovi (Hitlerovi, Stalinovi atd.)? Tak to je trochu drsný přirovnání. Stačí si trochu rošířit rozhled (nekoukat jen na ČSSD) a uvidíš, že v politice je asi 1000 větších hajzlů než je Paroubek. No, rád ho rozhodně nemám a volit ho nebudu, ale nenávist je trochu silný slovo (s ohledem na to, co o něm píšeš v článku).
12 2 Mike SB 23.03.2006, 15:12:44
že v politice je asi 1000 větších hajzlů - tak to každopádně, např. Zelení - Uhl a 40 loupežníků. Ale Paroubek je taky silný eso - např. protlačení šéfredaktorky Halo novin do rady ČTK (sic!)
13 2 SB Mike82 WWW 23.03.2006, 15:21:08
Ty do těch Zelených budeš rejpat pořád, že jo! :o)))
14 Dominique von Tralala Mail WWW 23.03.2006, 16:39:15
nenavist neni silny slovo... nemyslim si, ze by byl hajzl, ale je to rozhodne blbec. ale... on byl vlastne predurcenej k tomu, aby se stal spolecne s astarem seranem vladci vesmiru
15 Kráťa 23.03.2006, 16:49:55
(Koukám, lidi nějak neradi používaj nadpisy, tak si ho taky odpustím)

Nic neznám, nic neumím, nikde jsem nebyl... Pokud mám pocit, že něco vím tak jsem to určitě viděl na Nově... A tak mám takovej pocit, že jsem někde viděl, že kdysi byl v nějakým americkým státě zákon, že pokud někoho lidi utloukli k smrti a bylo těch lidí víc než padesát, tak to pro každýho z nich byl jen přestupek a ne trestnej čin.

Pokud to tak náhodou nebylo, tak se musím zamyslet nad tím, jestli nemám kandidovat do PSP ČR - měl bych návrh úplně novýho zákona.
Problém je, že v době, kdy bysme ho schválili, tak už by Pablbek stejně dávno nebyl premiérem.
16 Roj 23.03.2006, 17:33:38
[11] Klaus nikdy na zadny TV tiskovce nebyl. Byl vzdy bezprostredne na akci, kde fandil a bezprostredne po ni sel nasim sportovcum pogratulovat a nechat se pocakat sampusem. Napriklad hokejisti ho vzali mezi sebe do satny, bylo to uplne neco jineho, nez buran.
Buran prisel na akci, ktera se konala 8 HODIN PO jejim behu, jeho veskera cinnost spocivala v tom, ze se rozvalil bezprostredne vedle Katky (misto jejjiho trenera) a smrdel tam celou tu ctvrthodinu, co trvala tiskovka. Pochopitelne se ho nikdo na nic neptal a vsichni mu davali najevo, jak je trapnej!!! Normalni clovek na jeho miste by se hambou propadl do zeme za pul minuty. Tys to asi nevidel, vid? Ze to srovnavas s Klausem.

Ja Klause nemusim, rozhodne ne, ale srovnavat TY DVA muze jen totalni ignorant.
O Klausovi se vseobecne vi, ze sportu romumi a fandi. Chodi na nej, i kdyz to zadna TV nedava.

Jmenuj jednoho z tech 1000 vetsich hajzlu a nejak dokaz, proc. Ja trvam na tom, ze hajzl srovnatelnej s Paroubkem byl jedine Meciar. Nikdo jiny v CS politice, kdyz to beru od 1989.

Nenavist se presne to slovo, ktery to vystihuje.
Havla jsem mel rad.
Klaus me obcas dost sere.
Zeman se mi hnusil.
Spidla byl k pousmani.
Grossovi jsem se smal, az mi ho bylo lito.
Paroubek je nebezpecnej a kdybych mel moznost mu UBLIZIT, nebudu vahat. Je to v zajmu lictva.

----------------------------

[9] noindex folow. Vyradis jedno URL, zbytek zachovas.
17 2 Roj Mike82 WWW 23.03.2006, 19:21:19
No, tu tiskovku jsem fakt neviděl (ale asi by tam musel hajlovat, abych ho kvůli tiskovce nenáviděl). Přirovnání k Mečiarovi mi stejně přijde vůči Paroubkovi dost drsný, ale už bych to bral (ten Hitler, Stalin, Castro a Lukašenko jsou fakt někde jinde). A třeba s Komunisty nebo s Národní stranou by bylo určitě mnohem hůř. S hodnocením ostatních politiků souhlasím, až na Grosse (ten mi zas tak špatnej nepřišel, dost si to zkazil až jako premiér).
18 Roj 23.03.2006, 19:47:14
[17] tys ho nevidel hajlovat? Si projdi ty odkazy ;-)

Tenhle spot jsem si par dni rozmyslel, nez jsem ho napsal. Je to neco jineho nez ten o stoparich, kterymu jsem od zaslechnuti zpravy v radiu po publikovani venoval asi 5-10 minut :-)
Tohle jsem napsal po dukladnem zvazeni a s chladnou hlavou.

----
BTW nikdo neocenil ten obrazek, ktery mi trval jeste dele nez ten spot :-)
19 Keff 23.03.2006, 20:04:33
Adi:"Jo, to by bylo nejlepší, aby se p něm slehla zem nebo ať si třeba odjede za Zemanem na Vysočinu, když se maj tolik rádi..."

Ale ale, takove nestesti bych panu Zemanovi opravdu nepral... Vzdyt je to hrdina, byl liberal, pragmatik a zaroven nekolik let drzel rozhazovacne choutky socanske vlady na uzde a ta mu na to nemohla nic rict kdyz byl jejim sefem - nejlepsi tah ceske politiky :).

Ale Paroubek at zdechne.
20 Soudruh Paroubek paranid 23.03.2006, 21:42:33
udělal jednu věc naprosto geniálně. Jmenováním Dr. Dratha min. zdravotnictví vyřízl vřed z ČLK a zadruhé stabilizoval politicky citlivý resort. ČLK je zpacifikován a Drath může předvést své managerské schopnosti. Jen doufám, že se z toho zdravotnictví za těch pár měsíců nesesype.

btw. po další arbitráži se do počítadla ta částka nevejde ;-)
21 Roj 24.03.2006, 00:28:55
[20] jakkoliv Draha nesnasim, fakt si myslim, ze by to mohlo prospet. To je proste efekt znamy jako "pytlak hajnym". Pohroma pro zbyle pytlaky :-)

[19] Jo, Zeman byl taky buran, ale byl to pravicovy demokrat. Souhlas, nebyl o nic levicovejsi nez ODS pred nim :-)
22 Mike82 WWW 24.03.2006, 00:31:30
2 Roj: OK, obrázek je udělanej hezky, akorát (aby vystihoval skutečnost) by mělo na výsledkový tabuli svítit konec první třetiny a rozhodně ne konec zápasu. Naštěstí! :o)

2 Keff: No, je ale potřeba si uvědomit, že Zeman sice držel rozhazovačné choutky vlády ČSSD na uzdě, ale za jeho vlády se NIC nedělo! Něco (málo) začal dělat až Špidla.

2 Paranid: Pokud sis všiml, tak zdravotnictví je v krizi (o tom není pochyb) a pokud se to má změnit, tak někdo musí JEDNAT! A Rath je po dlouhé době první ministr, který se snaží něco změnit (před ním opravdu dlouho nikdo takový nebyl). A to, že chce například marže lékáren snížit "jen" na 30% (o čemž se jiným podnikatům ani nesní) a lékárny chtějí minimálně 50% na všechny léky a PITOMCI je v jejich snaze ještě podporují, tak už fakt nevim, co lidé chtějí... Pravděpodobně neplatit nic a mít všechno zadarmo... Tak to potom asi chápu, že si stěžujete... :o)
23 dgx WWW 24.03.2006, 00:43:48
> že v politice je asi 1000 větších hajzlů než je Paroubek.

Politika je obor, který ze své podstaty přitahuje ty nejpoctivější lidi a zároveň největší kurvy. Bohužel, do vrcholové politky se poctivec téměř nemá šanci dostat.

Paroubek je hajzl silného ražení, protože dokáže brnat na populistickou strunu a spousta lidí ho uznává. Je to podobná kurva jako třeba soudruh Filip, který vystřídal chladného Grebeníčka, aby KSČM nalákala další ovečky pod rouškou "předsedy s lidskou tváří". Na tyto zločince je třeba si dávat obzvlášť pozor.

Když už tu tvoříte seznam největších sviní české polistopadové politiky, nezapomeňte prosím na sympatického Mr. Beana, teda vlastně Mr. Smrádka, nebo jak se jmenoval. A jeho pobočníka Krejzu!
24 matejcik WWW 24.03.2006, 01:54:05
mike82: co se týká rathových kroků, nevíš vůbec o čem mluvíš. nehledě na to, že v důsledku to rozhodně nepovede k větší spokojenosti zákazníků (pacientů), protože i přes snížení marží budou léky dražší kvůli menším doplatkům.
25 Mike82 WWW 24.03.2006, 08:25:32
2 matejcik: Ale doplatky by šly nahoru tak jako tak (někde se ty peníze prostě vzít musí), a zmenšením marží lékáren (místo jejich zvednutí na 50%) to zdražení nebude tak vysoké. Rathovi kroky rozhodně nejsou super. Kdyby tam jen chodil, nic nedělal a usmíval se na novináře (jako to dělali předchozí ministři), tak by asi nikomu nevadil. Ale se zdravotnictvím se prostě musí něco udělat a on s tím začal (i přesto, že je jasný, že jeho kroky asi nebudou moc populární). Můžete namítnout, že zdravotnictví šlo stejně do pr*ele až během nicnedělání ČSSD, ale to je v tuto chvíli jedno, prostě se musí začít něco dělat. Ale když vidím, jak lékárníci demonstrují za 50% marže a lidi je tam jdou ještě podpořit, tak se jim fakt musim smát.
26 Roj 24.03.2006, 09:10:19
[23] Ja to ted nebral z hlediska nebezpecnosti programove, ale nebezpecnosti psychickych vlastnosti. Mr Bean byl nebezpecny predevsim svym programem. Ale nastesti nemel na to, aby se vysvihl dostatecne. Meciar a Paroubek proklamujou demokracii, ale....

[24][24] Pravda je uprostred ;-) Lekarnici nechteli 50% marzi plosnou, ale degresivni. Jen to s tou degresi prehnali. Jinak ale degresivni marze je neco zcela bezneho vsude na svete. A funguje to, ale to je na cely spot.
27 SB 24.03.2006, 09:51:58
2 Roj - jak neocenil Tvuj obrázek - tos neviděl muj blog :-)) nevím jakýho většího ocenění se může bloggerovi dostat :-))
28 Jezis sorry :-) Roj 24.03.2006, 11:47:26
[27] Vcera jsem poprve vynechal, a hned mi uniklo to nejdulezitejsi :-)
29 sb WWW 24.03.2006, 12:00:27
tak, tak - je to pech :-))
30 Mike82 WWW 24.03.2006, 13:57:34
Mimochodem Mr. Bean teď kope za Národní Stranu (už ho sice jednou vyhodili, ale teď ho tuším zase vzali zpět).
31 Mr Bean vs Mr. Quinby vfb WWW 24.03.2006, 17:51:17
no Sládek byl taky namyšlený buran a populisty, ale naštěstí jeho strana byla jen do počtu, průser u Paroubka je ten, že šéfuje partaji která je u moci
IMHO nepožádáme admina aby povolil vkládat do komentářů linky na www.namyšlený buran.cz :))
32 no a.... e.t. Mail WWW 24.03.2006, 22:22:10
... co treba zalozit novou domenku pro burana? myslim ze kdyby mi nekdo pomoh procpem ji vejs nez ofiko stranky... volby este nejsou tak blizko...
33 Roj 24.03.2006, 22:32:03
To už me taky napadlo, dat odtama odkazy na urad vlady i paruba rovnou, nebo udelat redirect, ale ten redirect by mohli u guglu penalisovat. Jenze je treba se polozit na otasku, zda to ma realny vyznam. Google bomba je hra. Ve skutecnosti nijak neublizi. Ublizi pouze to, ze se o ni chvili pise v mediich. A to UZ SE STALO. :-)
34 24.03.2006, 23:12:04
heleROJi:) myslim ze by se tam dal shromazdit slusnej obsah kompromitujici sam o sobe... on se teda kompromituje sam ale lidi o tom nevedej.... domena.cz stoji cca peto - jde spis o tu napln... jestli to k necemu je nevim volby to asi nezvrati... ale kdyby neco jsem pro a cas si udelam...
35 e.t. 24.03.2006, 23:13:14
btw - zajimalo by me proc sem byl v prispevku 34 oznacen za spamera:)
36 paroubek site e.t. Mail WWW 25.03.2006, 00:33:22
cim dal tim vic mi to pripada ako dobry napad - ne redirect - seriosni obsah - anti-clanky vynatky z projevu atd atd.... treba to necemu pomuze... kazdopadne leckoho pobavi a namaha a naklady za to stojej:)
37 Roj 25.03.2006, 01:00:44
Jo jestli do toho pujdes, tak pocitej s mou pomoci, ale hlavnim tahounem musis byt ty :-)
38 e.t. 25.03.2006, 04:58:51
ou kej kamo:)

asi by nebylo odveci se sejit na iceqe ale zejtra hodlam vstavat az odpolko....
vymyslime nazev domeny a vysockujem obsah:) a samosebou vylaborujem....
to pujde - myslim ze lidi se sebezachovnym pudem je dost:)
39 no e.t. 25.03.2006, 20:06:45
hele hlavnim tahounem no nevim ja su nechutne linej... trebas koordinatorem bych nemoh bejt?

a domca trebas paroubek.info?
40 Roj 26.03.2006, 09:43:05
No nema cenu vyhazovat prachy za drahou domenu, info staci.
41 no dyk jo:) e.t. Mail WWW 26.03.2006, 18:55:40
dyk pisu: paroubek.info - bohuzel bez obsahu alespon souboru odkazu na jeho lapsy to asi cenu nema - jinak tech 240 klidne vyhodim:)
42 Roj 26.03.2006, 20:40:29
Tak nahoru bych dal odkaz na paroubek.cz, pak na urad vlady a pak uz by to jelo. vsechny aferky pohromade, vsechny clanky. Kdyz das nejaky kontaktni misto, myslim ze se par dobrodincu se zajimavymi linky najde. :-)
43 ok e.t. Mail WWW 26.03.2006, 22:30:25
problem je ze paroubek.info i net jsou uz zabrany:) parchant - aůe paroubek.name si nebloknul - ono je to jedno info by bylo dobry mas-li lepsi navrh beru...

add kontaktni misto: mozna staci mejl - potrebujem copyfrajtra na uvodni stranku - a pak bonzaky tech nejlepsich speku...

lejout nekde vyhrabu - kdyby mi chtel nekdo kecat do grafiky budu rad sem na to pako... jinak asi teda jde trochu o cas - wony ty volby se blizej

Přidání komentáře...

zde vpište
bloguje.cz
Získejte Seamonkey!
Valid XHTML 1.0 Strict