ipsace i tiskace

roj.bloguje.czesky!

28.11.2006

Ukončení podpory IE

Rubrika tiskace
Známka 0 (0)
K tomuto kroku se chystám už delší dobu, ale psaní třetího dílu seriálu o barvách to hodně urychlilo.

Milé uživatelky! To se vážně nedá. Dělám různé interaktivní obrázky a grafy, aby to bylo srozumitelnější. Ve Firefoxu a SeaMonkey to vypada, jak má, nikoliv v MSIE. Smůla. Psát tři verse každého spotu prostě nebudu.

Abyste byly v obraze. Donedávna mnozí webdesigneři postupovali tak, že napsali web dle pravidel pro tvorbu webu. Vše probíhalo hladce do chvíle, než se čerstvě vymazlený web otevřel pomocí IE. Bylo nutno vše předělat, zkoušet, vytvářet paralelní stránku pro IE. Je to tím, že IE prostě skoro nic neumí a co umí, to dělá jinak, než se má.

Jenže nedávno Microsoft vydal s velkou slávou IE7. Ten toho umí mnohem více než IE6. Dokonce toho umí skoro polovinu, jako uměla Mozilla před třemi lety. Hurá!

Někteří naivní webdesigneři opravdu upřímně jásali, protože jim nedošlo, že od této chvíle budou muset dělat už tři verse každého webu. Jednu normální, jednu pro IE6 a třetí pro IE7.

Například: zatímco IE6 průhledné obrázky neuměl vůbec, IE7 je sice umí, ale špatně. Takže starému IE6 šlo vnutit alternativu bez průhlednosti, protože se využilo kódových postupů ("objížděk"), které IE6 akceptoval díky své nedokonalosti.

IE7 tyto kódové "objížďky" některé bere, jiné ne. Čili stránky v IE7 vypadají jinak, než v IE6. Tvůrcům stránek šedivějí další vlasy. A co bude, až Microsoft vydá další versi? Čtvero webů? Patero? Procházko?

Řešení

Prostě se na veškeré verse IE vykašlat. Jen tak donutíte masu uživatelů přejít k bezpečné a lepší alternativě. Čím měně uživatelů bude IE používat, tím rychlejší bude jeho konec.

A já jdu v tomto trendu v čele :-)
Tímto oficiálně končím s podporou IE všech stávajících i budoucích versí. Jestli v IE něco nebude fungovat, je mi líto, ale nezajímá mě to. K nápravě jim stačí půlminuta a tři kliknutí. Enjoy!

roj, 28.11.2006, 1:44:00, trvalý odkaz,

Komentáře (60)

Varování:
Budu zde nechávat jen komentáře, které se mi líbí. Demokracie je sen. Nechte si o ní zdát :-)
1 Arthur Dent 28.11.2006, 02:09:16
Hezký, ALE! :) Můžeš prosím zařídit, aby FeedReader (a další čtečky) používaly pro náhledy jádro Mozilly místo IE? Já bych nějaký nápad měl, ale není čas :)
2 frost^vládař_liqueru WWW 28.11.2006, 08:04:45
joo to je good srath na IE :D stejne je to demence :) zlata opera a firefox rulezzzz ;)
3 Petr 28.11.2006, 08:22:27
Kdo je to ten IE?
4 chybka 28.11.2006, 08:28:29
To je mi tě skoro až líto, jak trpíš ;-) Ale jak říká klasik: "Co tě nazabije, to tě posílí!" ;-))( a ve variacích: "co nezabiješ, to tě posílí", "nešlap, nelámej..." :-) ). A je přece snaha drsnější poloviny lidstva být silnější a silnější, aby vás ta něžnější polovina mohla více a více obdivovat :-) Takže ta nekompatibilita je určitě záměrná a naopak ze strany tvůrců vysoce kolegiální, protože vám dává prostor vyniknout a uvést uživatelky do stavu naprostého vytržení a úžasu ;-)))
5 fousek 28.11.2006, 08:47:02
Ale v IE7, co znám já, funguje všechno ( http://ie7.com )
6 oTc WWW 28.11.2006, 08:59:40
Já taky už mám IE6 pokrk... S kámoš mi aji kontroloval kód a řekl, že je vše formálně OK. Jenže IE6 to neakceptuje. Aspoň v IE7 se to celkem dobře zobrazuje...
7 dgx 28.11.2006, 11:07:59
Mně úplně stačí, když se blog bude v IE dát číst, vůbec není třeba, aby "fungoval".

8 #13 WWW 28.11.2006, 16:49:13
Myšlenka, že nefunkční weby donutí masy uživatelů k přechodu na jiný prohlížeče, mi přijde docela fantastická, ale uvidíme :).
9 Felix Mendelslon Kakoldy, univerzalni darce klasickeho klezmeru 28.11.2006, 18:53:43
Tak to je tezka rana softwerovymu hitlerovi.
10 Jago 28.11.2006, 19:12:21
Souhlasím s dgx. Jsou totiž lidé, kteří mají IE6 a i pro instalaci pitomého ovladače tiskárny (natož Opery) musí žádat admina o laskavý souhlas a provedení, protože sami to dělat nesmějí.
11 -fim- 28.11.2006, 20:45:56
Hmm, nedavno mne navstivilo nejstarsi dite (dale uzivatelka) a jestli se muze kouknout na infernet. Pustil jsem ji tedy k pocitadlu a po chvili uzivatelka prisla s tim, ze tam internet nemam. Na muj udiv reagovala tim, ze tam neni takove to modre "e". Ani kdyz jsem ji vysvetlil, ze browsery tam jsou hned tri (Opera, Mozilla a Seamonkey) neuznala uzivatelka "internetovou pouzitelnost" onoho pocitadla. Myslis, ze uzivatelku tohoto typu presvedcis k instalaci OP (opravdovskeho prohlizece)?
12 Roj WWW 28.11.2006, 20:56:29
[1] Vzhledem k otevrenosti gecka nechapu, ze to jeste neexistuje, popripade o tom nevis :-)
[4] Boji za svetovy mir a lasku jsem pripraven prinaset objetí! :-)
[5] Dik za pripomenuti, neni IE jako IE :-)
[7][10] Kdo si umi normalne cist obsah v XHTL zdRojacich, nemusi se bat Vlkaneč :-)
[9] vim, proto jsem se odhodlaval tak dlouho ;-)
13 Roj 28.11.2006, 21:04:20
[11] Tohle je uz davno lictvu zname. Ikonu IE smerujes na "C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla Firefox\firefox.exe" :-)

Tim naopak zajistis, aby si uzivatelka uz NIKDY IE nepustila. Je to lepsi nez deset antiviru a antiawaru. Ja mam timto zpusobem zabezpeceny vsechny poce a nikdy jsem nepouzil ZADNY antivir!

A krome toho mam prejmenovan iexplore.exe na iexplode.exe, kdyby snad uzivatelka ovladala prikazy widli ;-)
14 dgx WWW 28.11.2006, 21:56:58
Řeknu ti to jinak. Mám své důvody, proč tento (a jiné) blogy navštěvuji v IE. Naopak není žádný důvod, proč bych je měl vysvětlovat nebo dokonce obhajovat, že... Prostě existují. A existují u dalších 80 % uživatelek. Ukončení podpory IE je v podstatě totéž, jako když zabanuješ IP adresy 80% pravidelných čtenářů.

A z tohodle pohledu se na to podívej. Skutečně chceš odříznout většinu čtenářek nebo ne? Skutečně chceš někomu diktovat, jak má používat počítač, jaké má používat programy?

Nebo chceš psát blog pro uživatelky?
15 -fim- 28.11.2006, 23:04:20
[13] No, to je chytry. Ma to ale drobnou musku - na cloveka misto krasneho rudeho "o" (rekneme) cuci tupe modre "e". Z toho bude nemalo uzivatelek meho typu rozvrkoceno...
16 Roj WWW 28.11.2006, 23:58:19
[14] neboj, cist to pujde. A jestli to 80 procentum uzivatelek nevadilo doted (abbr, hover...) myslim ze to zkousnou (skousnou?). Ja odhaduju uz ted pomer Mozilly na svem blogu na 50%. Nemuzes cisla z Ameriky applikovat na muj blozinek :-)
Asi si kuli tobe nainstaluju Operu ;-)

[15] Vyhoda Opery je v tom, ze muze mit na plose libovolne vysoky pocet zastupcu? :-)
17 alien 29.11.2006, 00:37:41
[14] Vždyť tu přece nikdo nikomu nic nenařizuje. Trvat v dnešní době na podpoře IE, to jako kdyby někdo přišel na koncert se špunty v uších a pak se rozčiloval, že hudebníci jsou břídilové, protože on skoro nic neslyšel a že produkce by měla být titulkovaná.

Jednou existuje nějaký dohodnutý způsob, jak se má psát kód HTML a jak se má to HTML následně zobrazovat. Autorovou "povinností" je vygenerovat kód podle těchto dohodnutých pravidel - a dekódování už je zase starostí uživatele. Pokud uživatel z nějakého důvodu dekóduje HTML způsobem, který neodpovídá dohodnutým pravidlům, nesmí se potom divit, že výsledek za moc nestojí.

Jistěže - když budu chtít, klidně můžu chlebu říkat "cihla" a citrónu zase "kanárek". Nikdo mi přece nemá právo diktovat, co které slovo znamená a jak ho budu používat. Akorát se pak nesmím divit, až na mě prodavačka v potravinách zavolá odchytovou službu z Bohnic. :-)
18 -fim- 29.11.2006, 00:42:18
[16] To snad cokoli muze mit vic zastupcu, ne?
19 -fim- 29.11.2006, 00:43:43
[16] Ale jak to resi ono skarede "e" na plose?
20 dgx WWW 29.11.2006, 00:54:27
[17] ale, ale, takové silácké řeči. Nemluv do práce webdesignérům :-)
21 alien 29.11.2006, 01:15:58
[20] To ne, to mě chraň bůh mluvit někomu do práce. :-) Já jenom náramně fandím těm, kdo konečně po letech našli odvahu IE ignorovat, nebo ho dokonce rovnou odříznout od stylů. Jenom se to mělo udělat krapánek dřív a dneska už mohl být klid. :-)
22 paranid 29.11.2006, 08:57:36
[16] Škaredé "e" na ploše řeší třeba M$ Powertoys - položka Desktop ;-)
23 Roj WWW 29.11.2006, 09:05:45
[14] Nechci ti tve duvody vyvracet, ale mam silny dojem, ze 80% uzivatelek ma ty duvody dva:
1) Neinformovanost
2) Lenost
Prvni duvod se snazim eliminovat informacemi. Druhy duvod pouzitim jemneho biciku v krasnem zdobenem futralku. A svichni si pri tom naramne uzijeme :-)

[18] A to vadi? :-)

[19][22] Ja to udelal tak, ze jsem to ecko smazal. Widle rvaly, ale ztlumil jsem zesilovac. Paxem normalnimu zastupci FF pridelil ikonu modreho ecka, nekde jsem ji v poci nasel :-)
24 Christine WWW 29.11.2006, 09:19:10
Hmmm, a to ještě evidentně nemáš mezi kamarády nikoho, kdo vytrvale trvá na používání Opery a optimalizaci stránek právě pro ni...
25 dgx WWW 29.11.2006, 11:28:32
[23] Roji, na jedné straně jsi takový liberál, ale teď jednáš jako by ti začala rašit socanská bradavice. Víš lépe, než uživatelky, jaký mají používat prohlížeč, znáš lépe jejich důvody než je znají ony sami. Mluvíš o lepších/horších prohlížečích pro uživatele, ale ve skutečnosti jde o pohodlí webmastera a lidem změna přinese jen práci navíc. Případně problémy, když jim tam nepůjde mojebanka.cz.

Když si od toho odmyslíš své ego a podíváš se na to objektivně, vážně je to socanský přístup.
26 Roj WWW 29.11.2006, 11:36:42
[25] Pokud muj blozinek povazujes za verejny statek nebo za sluzbu (ala MojeBanka), kterou si uzivatelky plati, jsem socan.

Ale jeste vetsi bradavici ma MojeBanka, pac ONA narizuje uzivatelkam, jaky maji pouzivat prohlizec, prestoze ty ji za to PLATI!!

Ja pouze socialisticky odmitam ZADARMO delat TROJnasobnou praci. Jako spravny socan budu nadale delat jen praci JEDNOnasobnou. Jdu si potrit svou bradavici vyzivnym kremem :-)

Nekdy je s tebou legrace :-))
27 to asi nestačí YaroslaF 29.11.2006, 12:12:04
Roji, přestat s podporou IE ale asi nebude stačit, obávám se :-(

Chtělo by to prostě na stránky dát (v případě IE) hlášku "Používáte špatný prohlížeč, nemůžete vstoupit na tyto stránky" + odkazy na FF a SM či Operu.

Když to může dělat banka, proč by to nemohl dělat i někdo jiný? Je to jediná možnost, jak opravdu bojkotovat IE.
Já upřímně kašlu na uživatele IE, přestože jich je 80% (nebo kolik, nezajímá mě to). Uživatel IE je pro mě obecně stejně člověk, který mi nemá co nabídnout, takže to, že se na stránky nedostane bude jedině dobře.

Když budeme bojkotovat IE všichni, vše se k lepšímu obrátí, nespa?
28 ... YaroslaF 29.11.2006, 12:13:32
Jo a chybí mi tam čárka (a možná eště něco), jak jsem byl v ráži... Ach jo.
29 dgx WWW 29.11.2006, 12:14:16
[26] vynech z toho svůj blog, vůbec jsem ho v [25] nezmiňoval. Nepodporuješ na soukromém blogu IE? Fajn, je to sice strategická chyba, ale čistě tvoje věc. Já jsem psal výloženě o tom, že se snažíš mluvit uživatelkám do jejich brouzdání, do konfigurace jejich počítače atd. A to už je socialismus. Nebo není?
30 dgx 29.11.2006, 12:16:29
Nebo tady YaroslaF [27], zaměň si "IE" za "kulak" a máš komunistický projev jak vyšitý.
31 YaroslaF 29.11.2006, 12:57:15
[30] Tak to prrr! Nejsem komunista a ani na mém příspěvku neshledávám nic komunistického. Jak píšeš, je to každého věc, (ne)podporovat ten či onen prohlížeč. Stejně tak si můžu vybrat, koho na svých stránkách chci nebo ne. Majitel restaurace si přece taky může vybrat, koho mezi hosty chce a koho ne. Bohužel to pak někteří zjedodušovatelé vidí jako rasismus nebo komunismus.
32 dgx WWW 29.11.2006, 13:20:31
[31] dobře, zkusme jako příměr homosexuály. Vlastně to bude mnohem přesnější. Říkáš tu, tedy v tomto příměru, "že homosexuálům je třeba neustále opakovat, že homosexualita není normální (používáte špatný browser) a měli by se jít léčit (odkazy na FF, SM, Operu). A navíc, homosexuálové ti nemají co nabídnout (heh, stojí na nich filmový a hudební průmysl)." Roj dodává, že k vyléčení z homosexuality stačí půlminuta. Vždyť on sám spí bez problémů s děvčaty a na chlapa by nevlezl. Tak jaképak copak. Blbí homosexuálové!

A dále: "Majitel restaurace si přece taky může vybrat, jestli tam ty homosexuály pustí nebo ne." (poznámka dgx: nemůže, ale o to nejde).

Jenže když tohle slyší liberálně smýšlející člověk, tak si řekne, nojo, zase jeden omezenec. Zasměje se nad ním.

Rozumíš tomu? Nemusíš s homosexuály spát, nemusíš je milovat, ale měl bys je tolerovat. V opačném případě se sice nic moc neděje, jen osvícenější okolí se na tebe bude dívat jak na prostáčka.

33 Roj WWW 29.11.2006, 13:23:25
[29] Vis, co si totiz myslim? :-)
Ze ty duvody, proc ty pouzivas IE jsou presne toho druhu, proti kterym brojis u me a ktere nazyvas socanstvim (ja taky)
Protoze IE se drzi hrubou silou, nikoliv kvalitou.
nemuzes poprit, ze pomer IE/zbytek sveta je nejpriznivejsi prave na blozich. Protoze IE nasilim prosazuji prave statni instituce, banky a podobne, ktere delaji presne to, co pise YaroslaF, ale v opacnem gardu.

Ja si jen dovolim na svem bezvyznamnem blozinku vyvinout jemny protitlak. Neni to bojkot, V IE se k obsahu dostanou uzivatelky taky, jen bude osklivejsi a bude tam min viditelnych informaci. Tot vse :-)

A ze to je strategicka chyba? Me prece nejde primarne o masovou navstevnost :-) Jestli tobe jo, delas strategickou chybu, ze nepises o Tokio hotelu, nahych celebritach a Superstar. :-)

Moje uzivatelky mi rozumeji :-)))
34 O motivaci Roj WWW 29.11.2006, 13:32:58
Jeste k tomu samemu.
Je mozne, ze mnoho nekomercnich webdesigneru povazuje za VYZVU, udelat stranku, kterou umi zobrazit i takovy ksindl, jako IE. Potom jejich usili chapu, prijimeni vyzev me bavi, moje silenosti v CSS nekterych stylu zde jsou toho dukaz.

Ale IE me proste nebavi.
Vysvetlit uzivatelkam barevny prostor tak, aby to pochopily, i kdyz si doted myslely, ze to nepochopi, to je vyzva a to me bavi.
Udelat to tak, aby to pochopily i uzivatele s IE, me nebavi.
Delam jen, co me bavi. Nezavid :-))
35 dgx 29.11.2006, 14:02:36
[33] Roji, zkus mi teda říct důvody, proč v některých případech používám Explorer. Jestli je odhadneš. Schválně.

[34] to je v pořádku. Není nic špatného na tom, že vytvoříš stránku, která má určité nastrandardní potřeby. Když bude výsledkem eduktivní Flash, který však potřebuje přehrávat jen v nejnovějším Adobe Flash verze 9.83, tak jde stále o záslužný čin.

Ale je to diametrálně odlišná situace od té nastíněné, tj. "vysvětleme uživatelům IE, že mají špatný browser, neb my to víme lépe, a pojďme jej přestat podporovat".

Určitě ten rozdíl chápeš! Ale inspiroval jsi mě - http://www.dgx.cz/trine/item/pojdme-vymytit-homosexualitu
36 Arthur Dent 29.11.2006, 14:29:13
[12] Roji Roji... Zkus si to. Zkus si napsat aplikaci s embedded IE a s embedded Gecko. :)

37 Roj WWW 29.11.2006, 14:54:01
[36] A vis to, ze tento spot se ctecek nijak netyka, ze jo? Ze uzivatelkam s cteckou muzou byt me styly a obrazky naprosto ukradene? ;-))

[35] Ten primer s homosexualy je vtipny, ale nikoli vystizny, ale to je fuk ;-)
38 Roj WWW 29.11.2006, 15:04:47
[35] Jo ten duvod? Chces videt, jak tve stranky vidi uzivatelky s IE, to je snad jediny, ktery nevyvratim :-)
39 dgx WWW 29.11.2006, 15:07:49
[37] Tvé spoty čtu zásadně ve čtečce. Jmenuje se FeedDemon.

Roji, a ty máš teď bojový úkol. Vyhledej autora této čtečky (poradím, jmejuje se Nick Bradbury), a ukecej ho, ať do ní zakomponuje jádro Gecko. Pomož mu s tím, kdyby potřeboval. Ale hlavně, ať je to do verze 1.5, současná 2.0 a 2.1 mi nevyhovuje. A taky je nemám koupené. Tedy ať je to do verze 1.5. Kdyby přechod z FeedDemon 1.5 IE -> 1.5 Gecko stál nějaký poplatek, tak mi to prosím cvakni, jo, dík.

A já si pak na tři kliknutí změním prohlížeč. Paráda!
40 numero Mail WWW 29.11.2006, 15:11:30
Za pár dní spouštím svůj blog a ten bude dělaný tak, aby v kvalitním prohlížeči dostal uživatel plný komfort, pro IE budu dělat jen tolik, aby uživatel dostal informaci. Ondra
41 Roj WWW 29.11.2006, 15:20:30
[39] Zjistil jsem, ze nevim, co je ctecka. Jako ze ani zbla. Vzdycky jsem si myslel, ze ctecka cte RSS. A RSS jde uplne mimo web, cili nejake zobrazovaci jadro je irelevantni. Pokud mi to budes chti nejak vysvetlit, muzes.
BTW Gecko se cisluje jinak nez FF :-)

[40] Vo tom to je! Zvitezime!! :-)
42 dgx 29.11.2006, 15:38:56
[41] nejlépe napoví http://www.feeddemon.com/ - tři kliknutí a máš to nainstalované :-) Neřeš, jestli to chceš, dgx ví, že je to dobré :-)

btw: čísloval jsem verze FeedDemona. Na to pozor, strašně nerad bych, abyste to s Nickem popletli :-)
43 llook Mail WWW 29.11.2006, 15:40:39
[41] Těma číslama byla asi myšlená verze FeedDemonu. Jinak dgx zřejmě RSS používá špatně. Měl by změnit čtečku!
44 llook Mail WWW 29.11.2006, 15:41:41
[43] Pozdě, ale přece.
45 YaroslaF 29.11.2006, 15:52:51
[32] Ten Tvůj příměr je umělý a zcestný. Já nemám nic proti homosexuálům, a navíc - homosexuálem se obvykle člověk rodí a nic s tím nezmůže. Ovšem prohlížeč si vybrat mohu. Nemám rád, když mě někdo nutí, jaký prohlížeč (nebo jinou aplikaci) mám používat. Ale zřejmě už není jiné cesty (takže proto navrhuji použít jejich zbraně). Všichni na IE nadávají, ale nikdo (MS) s tím nic nedělá (jen spousta reklamních blábolů typu: Vyslyšeli jsme vás a dočkali jste se apod.). Takže já pro to udělám alespoň tolik, že odmítám dělat stránky pro IE, hotovo.
Teď se nebavím o čtečkách nebo o IE web aplikacích, jde přece POUZE o webové stránky. Co je na tom za problém?
Rozhodně nemám rád žádné příkazy a omezování. Nejsem fanatický odpůrce IE, nejsem bojovník proti MS. Ale vadí mi ignorance většiny populace, která hlavně z lenosti používá nekvalitní produkty (a řídí tak v podstatě nabídku a poptávku). Až vyleze kvalitní verze IE, budu nadšen! A budu jej používat, proč ně? Mně je JEDNO, kdo produkt vyrábí a jak se jmenuje. Mě zajímá, co daný produkt umí a jak je kvalitní.
46 dgx 29.11.2006, 16:33:33
[45] jsem z tebe dočista zmaten. Nejsi taky ze sebe dočista zmaten?

Jestli to tedy dobře chápu, chystáš se dělat vše, co ti vadí? Pak jsi tvrďák :-)
47 alien 29.11.2006, 17:01:43
[35] dovolím si parafrázovat a ještě jednou vytáhnout ten příměr s návštěvníkem koncertu:

"Vysvětleme našim návštěvníkům, že pokud budou na koncerty chodit se špunty v uších, dramaticky to sníží jejich umělecký prožitek. My jako hudebníci musíme vědět nejlíp, jak by měla naše hudba znít. Není naší povinností poskytovat titulky, znakové tlumočníky ani jakýkoliv další alternativní program pro ty, kdo i nadále tvrdošíjně trvají na nošení špuntů. Pojďme přestat podporovat špuntaře. Vytáhnout špunty z uší je záležitost na tři sekundy!"

Srovnání s homosexualitou je hovadina. Homosexuálem se člověk rodí a nedá se to odinstalovat... :-)
48 Ale existuje MiSHAK Mail WWW 29.11.2006, 17:22:38
Je to Mozilla ActiveX Control s trochou nabourani do systemu muzete prepsat hlavicky MozilihoAXka a odstranit ExproleriAXko... ale Mozilla ActiveX Control je tu hodne dlouho... Spiš lenost programatoru nebo Microsoft Vizual C--
49 dgx WWW 29.11.2006, 17:29:09
[48] Nebo taky otázka licence, kdo ví.
50 YaroslaF 29.11.2006, 17:30:44
[46] Je to k ničemu, nerozumíme si. Přirovnáváš sexuální orientaci k výběru internetového prohlížeče. Jsem zmaten, dá-li se to tak říci, ale z Tvých příspěvků. A já Tě měl (alespoň podle LaTrine) za člověka "od fochu", tak jsem čekal, že mě spíš pochopíš. Ale možná jsou věci, které já (zatím) nevidím a možná je to tak u Tebe.
51 dgx WWW 29.11.2006, 17:42:49
[50] podstata toho přirovnání je v tom, že starší generace si obvykle myslí, že homosexualita je léčitelná nemoc, zatímco mladá generace si to nemyslí. A považuje starou generaci za zpátečnickou. A jen těžko je přesvědčí.

(průser by byl, kdyby někdo fakt vynalezl na homosexualitu lék :-))

A teď příměr. Existují lidé, kteří si myslí, že lze snadno (na tři kliknutí) změnit prohlížeč. Jenže tak to není. Třeba v mém případě to má zádrhel popsaný zde [39]. Až Roj úspěšně vyřeší bojový úkol a dodá mi FeedDemon s Geckem, nebudu mít víceméně důvod používat IE. Myslíš, že to Roj dokáže? Vím jistě, že ne.

Tedy v mém případě je změna browseru nemožná - ano, podobně jako u homosexuála vyléčení z homosexuality. Jenže je velmi obtížné, až nemožné, tohle vysvětlit "starší generaci", která furt mele cosi o tom, že to je na tři kliknutí.
52 dgx 29.11.2006, 17:47:34
Tedy jedna generace (Ty, Roj, alien) stále nechápe, že pro mnohé je změna browseru neřešitelný úkol, že ho nezměním (tedy jako starší generace nechápou, že homosexuál se nevyléčí) a druhá generace (Arthur Dent, Pixy, já) se jim to marně snaží vysvětlit.

V diskusi samozřejmě nejde o ty, kterým je fakt jedno, v čem brouzdají, tj. bisexuály. Být bisexuál musí být paráda.
53 dgx 29.11.2006, 17:49:45
čímž jsem se totálně vyčerpal, víc polopaticky to už říct neumím, ufff.

Zkuste zamakat na tom FeedDemonu s Geckem, kucí :-)
54 MzK WWW 29.11.2006, 18:08:21
[27] Já to tak mám, if IE tak ....
[7] A rozhozená grafika nevadí, je nutnotst na psat proč tomu tak je a řešení if IE then Opera
[10]Opera se nemusí instalovat, USB disk..
55 Roj WWW 29.11.2006, 19:52:05
[52] Kdybys cetl, co ti odpovidam, nemusel by ses tak vycerpavat. :-)
Ja jsem nikdy netvrdil, ze 100% IEckaru je vylecitelnych. Tvrdil jsem v [16], ze jen 80% :-) A trvam na tom, myslis ze tu tvou ctecku pouzivaji vsichni, kdo nepouzivaji mozillu nebo operu?
Opravdu si myslim, ze u 80% IEkaru se jedna o ty vyse uvedene duvody, ktere lze ovlivnit.

A navic jsem tu uz dlouho nemel poradnej flejmvór :-)))

...
...

Konec komentare! Dekuji!

...
...

(Co kdyz nekomu konecne dojde, ze to bylo domluveny?) :-))
56 YaroslaF 29.11.2006, 21:01:11
Byl jsem pryč a vrátil jsem se až teď a koukám, že už jste to snadw vyřešili :-)
Já hlupák jsem se nepodíval jedřív na dgxho web.

Každopádně si za svým stojím stále.
A ještě k té čtečce. Proč by měla RSS čtečka zobrazovat HTML kód? Od toho je snad webový prohlížeč. Já používám FeedReader (který je free) a ten umožňuje zobrazení celého článku v defaultním prohlížeči (čili u mě hezky v SM :-) Že by tohle placený FeedDemon nedovedl? A netřeba tedy řešit problém s FeedDemonem a Geckem.

Podtrženo a sečteno, zatím jsem neviděl a neslyšel (ani tady ani jinde) žádný PÁDNÝ důvod, proč IE nelze nahradit jiným prohlížečem.
57 29.11.2006, 21:41:54
[55] heh a co když nebylo? Vždyť jsi jim urazil ego, nutíš je měnit prohlížeč. Jsi komunista!!! :-)
58 e.t. 30.11.2006, 00:31:21
tsss nevim o resis - ukoni podporu prohizecu a vydavej to tiskem.

A jestli stale jeste neduverujes ceske poste - muzes to uzivatelkam vozit osobne. VO TOM TO PRECI JE:)

Dobra rada nad zlato ze?:)
59 e.t. 30.11.2006, 00:32:27
sakrys - klavesa C blbne - sorry
60 Roji, chlape ... Jirka Pech WWW 30.11.2006, 01:25:44
... stárneš nebo co? :-O

[31] PS: Čistě formálně, majitel restaurace si vybrat nemůže. Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, §6 Zákaz diskriminace spotřebitele.

Přidání komentáře...

zde vpište
bloguje.cz
Získejte Seamonkey!
Valid XHTML 1.0 Strict