ipsace i tiskace

roj.bloguje.czesky!

Kdo rád radar?

Rubrika ipsace
Známka 0 (0)
Premiér Topolánek ještě ani nezahřál důvěrnou židli, a hned oznámil dost zásadní věc. Referendum o radaru nebude.

Myslím že se v této otázce málo věnuje pozornost jednomu detailu. Čert vem radar nebo rakety, to je věc, která patří spíš do odborné vojenské oblasti a byl by nesmysl vyhlašovat kvůli každé vojenské prkotině referendum.

Pro mě je zásadní otázkou něco jiného. Existuje totiž reálná hrozba, že američtí vojáci nebudou podléhat české jurisdikci. A to je něco, co je obvyklé v okupovaných zemích a koloniích. To je brutální omezení české suverenity. A na to by se referendum vyhlásit určitě mělo. Protože v tom případě bych vyjádřil své jasné NE

obr

Vím totiž, co za hovada ti vojáci jsou. I když jsem viděl Top Gun a podobné nechtěné komedie, nějak to na mě nezapůsobilo tím správným směrem :-)

Zásadně se nemůžu smířit s tím, že anglicky mluvící vypatlanci budou moct u nás beztrestně znásilňovat naše baby, v "sebeobraně" zastřelit jejich chlapy, co by je chtěli chránit. Nevěřím americkým soudům a obecně americkému právu. Nevolil jsem nikoho, kdo tvořil americké zákony. NE!

okupanti

Topolánek sice hned v úvodu deklaroval, že bude tvrdě vyjednávat o právních podmínkách fungování cizích vojsk, ale čert ví, jak to dopadne. Neřekl to jasně, a z přítomných novinářů se na tuto nejdůležitější věc nikdo nezeptal. Tristní. Dáme na modlení?

Jedna okupační vojska s beztrestnými burany jsme tu měli, není to ještě tak dávno. Pozveme si sem další?

Enjoy!

Update pro dislektiky

Ne, nenapsal jsem, že mi vadí radar. Nenapsal jsem, že jsem proti NATO, proti islámu, proti mandelince bramborové.

Napsal jsem, že jsem proti komukoliv, kdo nepodléhá našim zákonům na našem území. A je mi jedno, jestli tady bude obsluhovat radar, rozdávat pomeranče s nápisem ČSSD nebo poskytovat zdarma kvalitní a bezpečný sex. (Nad poslední skupinou bych možná dokázal přimhouřit oko, podle konkrétních podmínek)

A ještě jsem napsal, že množina českých novinářů, kterým můj kamarád jiný novinář říká familierně stádo, se v přímém přenosu raději zajímá o to, který Američan volal ministryní Parkánové a v kolik to bylo přesně hodin, místo aby se ptal na zásadní otázky suverenity státu.

Začínám tušit, co měl na mysli hulvát Miloš Zeman svou větou, že "novináři jsou hnůj a póvl". Naštěstí tyto novináře ani neplatím z daní, ani nečtu za peníze :-)

roj, 20.01.2007, 11:56:00, trvalý odkaz,

Komentáře (41)

Varování:
Budu zde nechávat jen komentáře, které se mi líbí. Demokracie je sen. Nechte si o ní zdát :-)
1 Irmiš WWW 20.01.2007, 12:05:59
Ono Roji, aby ten pan Topolánek nebyl náhodou větší průser, než celí Američani!!! :o)))
2 frettie 20.01.2007, 12:29:53
Videl jsi film 'Ukradni co můžeš'? Tam jsou US vojaci v nemecku, na zakladne, jde tam o drogy, chlast, nezrizeny chovani. A vsem je to jedno, zamete se pod koberec.

a Topolanek pruser nebude ... :)
3 Irmiš WWW 20.01.2007, 12:32:12
[2] Optimisto!! Nebo možná dokonce UTOPISTO!! :o)))
4 Roj 20.01.2007, 13:04:01
Nemecko s USA prohralo valku, my ne.
Me Topolanek posledni pulrok prekvapuje spis prijemne.
5 Roji, Sampis WWW 20.01.2007, 14:53:57
Václavík se na svém blogu o Vás otírá, ale já souhlasím s Vašim článkem. Je to záležitost mnimálně na referendum. Bohužel, ODS, jakkoliv s demokracií v názvu, je striktně proti jakémukoliv referendu.
6 ááááárrrrrgggghhhhrrrrr!!!!!! PJ 20.01.2007, 16:32:57
nejen pobyt vojáků, ale i základna (byť "jen" radarová) je zcela jistě na referendum!!!
jestli ti zmrdi modroptákový nevypíšou referendum, přísahám že v příštích volbách volím komunisty!! (btw nikdy v životě jsem je nevolil, a ani by mě to nenapadlo, ovšem co je moc je prostě příliš!!)
7 Referendum JK 20.01.2007, 17:22:56
Zastánci referenda, uvědomujete si vůbec, kdo všechno má volební právo? Věříte, že většina je schopna si vytvořit samostatně svůj názor, aniž by jim ho někdo podsunul?
8 J.P. 20.01.2007, 20:21:25
JK: co to je za zcestný dotaz? Uvědomuješ si, že iniciály JK jsou ztělesněné Zlo (řikal to Křeňílek s Vochoňůrkou, tak je to pravda pravdoucí) A PROTO ti odejmeme v zájmu Dobra volební právo. ;) ...prober se... snad si nemyslíš, že ten kdo by nejraději rozhodoval o tom, kdo mu má jít volit v referendu bude ten nejspravedlivější navěkyvěků amen. Pokud máš strach, že tví spoluobčani tě potopí ke dnu, měl jsi je začít vychovávat dřív, už je pozdě na uvědomování rizik. Jo, ještě není pozdě na modlení. V jaké jsi sektě?

jinak: NE! základnám.
9 Johnny 21.01.2007, 00:18:15
Americká jurisdikce? Ale klidně... jen bych jim tu základnu oplotil a bez víz jim zakázal ji opustit. A víza bych nedával. Pustil bych je tam jen na padácích a ven buď vrtulníkový pick-up nebo v penálu. A pak ať si tam dělaj, co chtěj...
10 Roj 21.01.2007, 01:33:48
[6] az [8] musel jsem spot updatovat. I pro vas ;-)
11 Píšeš: aTeo ;) 21.01.2007, 13:24:12
"... jsem proti komukoliv, kdo nepodléhá našim zákonům na našem území".
Kontrolní otázka: Kdopak to asi je? Kdo si je rovnější před zákonem? Určitě ne Amíci, ti tady ještě ani nejsou a už se pořádá casting na jimi znásilněné děvuchy... :-/
12 Ehm... alec WWW 21.01.2007, 14:29:45
Roji, promiň, ale srovnávat "bratrskou internacionální pomoc" a s potenciálním pobytem pár desítek radarových specialistů na ploše pár hektarů je od tebe demegogie, kterou bych opravdu nečekal a celý spot mi přišel ne jako spot od Roje, ale od nějakého bolševika z Haló novin...:) Kdybys raději místo primitivního antiamerikanismu napsal nějaký fajný technický popis, jak ten systém funguje...;))
13 Pro! SB WWW 21.01.2007, 16:43:39
chlapi referendum je na hovno! Vyhozený prachy! Jednou sme v NATO tak musíme držet s Amíkama basu, taky z toho budou prac. příležitosti...já su pro!
14 SB WWW 21.01.2007, 16:45:42
souhlas s 12 - alec.
15 letinka 21.01.2007, 17:55:33
Moc se omlouvám, že nemluvím k tématu. Je to výjimečně, slibuji. Roji, jestli můžeš vezmi dalekohled a koukni na Měsíc. Je naprosto úžasný a dokonalý a inspirativní. :)
16 Roj 21.01.2007, 18:07:53
[15] Kdyz tady tahnou mraky a vitr je tak 25m/s :-(
[13] Pamatujes? jenou jsme bly ve Varsavsky smlouve a taxme holt drzeli basu. A byly z toho bajecny pracovni prilezitosti :-) PRO bylo nejmin 99 pragovaku :-)

[0] Nastesti Vaclav Moravec se ze stada vyclenil a "mou" otazku Topolankovi polozil. Odpoved byla takova ne moc jasna, ale pry americke jurisdikci podlehat nebudou.

[12] Radar funguje tak, ze sem prijedou Amici ba budou nam v lepsim pripade vojizdet, v horsim znasilnovat nase baby. Koukni na Irak, jeden pripad z tisice se nekdy dostane do medii :-) Asi tam maji taky radary :-)
17 NOJO!! Roj 21.01.2007, 18:14:55
[15] Je osvetlenej! ZEMI!
18 Johnny 21.01.2007, 18:47:27
Ad Měsíc: Nerozumím... Vysvětli, prosím.
19 Aha..:) alec WWW 21.01.2007, 23:09:14
...takže, Rojáku, tobě nejde ani tak o radar jako o to, že se ti díky přítomnosti Američanů procentuelně sníží možnost znásilňovat naše baby osobně...:)) Tož tos měl říct hned, že nejde o politiku, ale o sex...:))
20 benik 21.01.2007, 23:26:40
on to topol nakonec rekl .. sice blbe, ale rekl .. rekl a) budou podlehat ceske jurisdikci . b) budou se chovat podle smluv s nato ... ergo kladivko .. oboji se vylucuje, nebot prave podle nejakych dohod nato se amici muzou schovat pod vlastni soudy ... viz urychleni generalky lanovky v italii apod ..
21 Jsem auf buteo WWW 22.01.2007, 02:47:42
Roji, díky za podporu k mému hodnocení vlastního působení. Vím, že mi to nepřísluší, ale nedá mi to a předem se omlouvám.
1. PJ - doporučuji nejen volit komunisty, ale i pokusit se mezi nimi aspoň 10 let žít i s rodinou. Zde už to nepujde, takže příjemnou cestu do Koreje nebo na Kubu, ať se Ti daří.
2. JP - a všem, co jsou pro nějaké referendum. Víte, že v Míšově, na půl cesty mezi Příbrami a Plzní byla skoro 40 let, raketová základna CA s ostře nabitými jadernými hlavicemi SS 20 a ani jeden český otec neprotestoval?
Ptám se, zda vaší otcové byli zbabělci, že proti tomu nic celá léta neudělali a vy všichni jste teď najednou hrdinové?
Beníku - co byla větší tragedie, nedokonalé mapy italských flinků v mapách nebo tragedie jaderné ponorky Kursk, která mohla ohrozit životy milionů lidí?
22 Roj 22.01.2007, 03:26:31
[18] neska byly dve veci ve vzacnem soubehu:
1 diky vichru byl extremne pruzracny vzduch.
2 Mesic byl ve fasi uzkeho srpku
Takze byl krasne videt cely mesicni kotouc s tim uzkym srpkem vpravo dole. Zitra to uz asi nebude, pac sirsi srpek prezari ten hodne tmavy kotouc. DIK LETINKO!

[19] Vzdycky jde o sex, nastesti ne s tebou :-))

[20] Jo ta Italie je krasnej priklad. :-))))
[21] Kursk nebyl nikde na uzemi ciziho statu "na bratrskou vypomoc", Amici v italii ano.
23 benik 22.01.2007, 03:41:06
21 .. vzhledem k tomu, ze podletavani lana zminovane lanovky patrilo k oblibene zabave letajiciho personalu jiste nejmenovane vojenske zakladny v italii bych se na kartografickou preciznost potomku zdegenerovanych rimanu prilis nevymlouval ..
24 buteo WWW 22.01.2007, 03:47:54
Nechci se dohadovat, nejsem zelený i když jezdím do rakouských Alp a Temelín mi je volný. Jen mi nějak nesedí do Tvé formulace.Černobylské zamoření málem 1/4 Evropy. To taky nebylo ničí, mimo Ukrajiny?
25 Probůh buteo WWW 22.01.2007, 04:01:17
pánové Roji a Beníku. Já osobně nemám rád žádný "velký" národ, co se míchá někam a někomu do jeho rozhodování. Nejsem ani pyšný na naší minulost, že v Rakousku jsme známí husitskými loupežnými výboji. Ještě, že jsme měli toho Jiráska, co "přijatelně" upravil dobu. Souhlasím, že v té Itálií to bylo velice neodpovědné a hnusné nebo tak. Jsem starší a víc mi stále leží, jak mohl slovanský národ na druhém slovanském národu spáchat "Katyňský les" a to se nezapomene, u Poláků k Rusům nikdy.
26 buteo WWW 22.01.2007, 04:30:51
Roji, promiň, teď jsem byl ještě u Socana a musím s otázkou. Fyzikálně jsi velmi zdatný, přesto se zeptám. Raketa - antiraketa. Co vyletí dřív?
Nečekám odpověď.
27 Mod. WWW 22.01.2007, 08:45:51
PRO návrh.
28 Arthur Dent WWW 22.01.2007, 15:06:30
Roji, a stovky lidí, možná ozbrojených, co jsou na našem území a nepodléhají naší jurisdikci už dnes, ti nevadí? Mimochodem, ta představa amerických vojáků, co vyrážejí ze základen znásilňovat děvuchy, je roztomile dráždivá... Zejména pro ty děvuchy, co lehnou na znak dobrovolně. A myslím, že jich bude dost. ("Holky, Amík, fakt mě miluje, vezme si mě a odjedu s ním na Floridu!") ;)
29 Roj 22.01.2007, 15:39:04
[28] Mas na mysli ozbrojenou ochranku ambasad? Diplomatickou imunitu?
Ta je ale beznou soucasti mezinarodniho prava. Pozivaji ji i nasi lide v zahranici, je reciprocni.

Samozrejme motivem jednani meho (i kazdeho chlapa) je jednoznacne ZARLIVOST :-)
30 PJ 22.01.2007, 17:47:29
[21] Buteo, zas takovej mladík nejsem, hezkých pár let jsem prožil za soudruha Husáka... já mám prostě jen pocit, že takový velmoci jakou USA bezesporu jsou, je nějaká banánová republika (s vyjedenými banány) mezi Německem a Ruskem takříkajíc těžce u prdele... a bez mrknutí oka nás odepíšou stejně jak v osmatřicátým... nerad bych aby na hřebenech pohraničních hor jednoho dne vyrostla cedule s nápisem: "v tomto radioaktivně zamořeném kráteru byla kdysi jedna malá republika, pro jejíž obyvatele bylo ctí zahynout pro slávu a rozkvět USA".
31 matejcik WWW 22.01.2007, 18:19:24
já mám z vás pocit, že blábolíte jeden o koze, druhej o voze a třetí o trpaslících. tak se prosimvás aspoň dohodněte, o čem se chcete hádat, kdo to pak má po vás číst?
32 Roj promine buteo Mail WWW 22.01.2007, 19:28:44
Nechci si dělat zde soukromou diskusi. Uvedl jsem mail, protože, jak znám majitele, jedná se mu spíš o kvalitní komenty, než o spousty kliků. Velice rád odpovím na cokoli, pokud to bude v mezích slušnosti.
33 Jen se nezinyrujte ;-) Roj 22.01.2007, 20:31:02
Me to neva :-)
34 Roji Mod. WWW 22.01.2007, 21:12:00
já myslím, že bych to nestavěla do roviny " vím co to jsou za hovada" a podobných "argumentů". Referendum možná být mělo, ale mělo by následovat po nějaké vysvětlovací kampani a teprve na takové kampaně by se měli lidí rozhodovat.
No a jinak, zdá se mi toho antiamerikanismu nejak příliš moc, škoda, že jste nebyli všichni tak zatraceně stateční, když jsme tu měli desetitisíce rusáků, jenže taková NE tehdy zatraceně bolela.
35 Slovo "antiamerikanismus" Roj WWW 23.01.2007, 01:20:03
ma naprosto stejny obsah jako "antisovětismus" a je pouzivano jako floskule k naprosto stejnym ucelum. Jeste je jedno podobne slovo: "anitisemitismus"
Vis, Mod. ? :-)
36 Vím Roji Mod. WWW 23.01.2007, 04:16:13
a možná právě proto bych od Tebe čekala něco víc, něco silnějšího, něco co bude mít obsah a ne jen prázdný obal, víš Roji?:-)
37 weena 24.01.2007, 04:58:15
ten obal jsem uz hodil do trideneho odpadu, ale ten obsah jsem jiz ztravil a brzy pujde ven ... a vychutnal jsem si ho, tak whazzup maaan
38 Bohužel ty novináře platíš, Roji jonáš 29.01.2007, 12:32:19
i když je nečteš .. oni si totiž vybíraj svuj desátek prakticky z každýho nakoupenýho zboží, akorát je před berňákem maskovanej jako "náklady na reklamu a marketing".
39 Roj 29.01.2007, 13:30:10
[38] Ale tento zpusob oskubavani me mne pripada temer humanni, skoro bych rekl LICKY ;-)
40 Miroslava 04.02.2007, 22:58:49
Velmi jsem se rozčarovala nad informací o stavbě vojenského amerického radaru bez referenda, poněvadž otázky bezpečnosti státu nelze řešit referendem, podle názoru pana Topolánka. Naším sousedem je teritoriálně zhruba stejná země Rakousko, které ekonomicky zkvétá díky statusu neutrality. Rakety i radary, by měly rozmísťovat u sebe hlavní země NATO. Ale tam jsou rozumné vlády, které se nechtějí hádat s Ruskem a nepřejí si, aby jejich občané byli pod zaměřovačem raket. Z desítek zemí Evropy se našly pouze dvě země, které jsou kvůli osobním výhodám, schopni obětovat svoje země. Lituji, že moje země patří mezi ně.
Miroslava
41 radar a tak dale ares 14.03.2007, 19:25:55
Mily Buteo,

za soudruhu me byla cenzurovana i vnitrostani posta, k jejich "volbam" jsem nesel, otevrene jsem vystoupil proti raketam a dodnes
nekde lezi se mnou o tom ucineny zapis, cela rodina kvuli mym postojum nesmela vycestovat ani do zemi byvaleho socialistickeho
tabora...slo by toho napsat vice a pisu to jenom proto, abys me snad nepovazoval ze nejakou starou komunistickou strukturu nebo me
nevycital, co jsem delal proti sovetskym raketam tridy SS21. Takze - vez: nyni se i ja angazuju proti americkym raketam.
A soudruzi z byvale KSC nalezivsi pres OF do ODS se opravdu nezaprou - ze slova "demokraticka" v nazvu jejich strany bych upletl
bic a vyslehal je pryc z teto republiky. Na to, aby je narod dosadil k vedeni, je narod dobry - ale v ramci toho, aby narod hlasoval
v referendu/referendech je to u tebe jenom hloupa manipulovatelna masa navzdelancu.
Navzdory svym nekdejsim problemum za dob socialismu jsem v poslednich volbach poprve v zivote volil komunisty. Ti nejvetsi ex-komunisticti hajzlove
jsou totiz ve vsech stranach, co zde vznikly. Komunisty volis vlastne vzdy. Ale ptej se jake - ty prevlecene bezpaterne prospecharske
ex-soudruhy z ODS nebo ty, co treba znas z mista bydliste a vis, ze jim jde o lidi a o socialni smir, o klid a poradek a zakonnost, co
predstavuji jedinou opravdovou opozici?
Zadna revoluce nebyla, to jenom sekta soudruhu s konexema na zapad a se jmenim, ktere uz neslo v ramci socialistickeho
zrizeni dale kapitalizovat, potrebovala nenasilnou zmenu...bezny clovek se pak rad pripojil v nadeji ne spravedlivejsi svet.
Ostatne - drive, nez zase cokoliv napises, zkus si poctive sledovat rok hlasovani v parlamentu, Delej si poznamky, jak ktera strana
o cem hlasuje. Mozna Ti pak take vyjde, ze ta poplivana KSCM hlasuje mnohem casteji tak, jako bys hlasoval ty sam, nez ti modri ptaci.

A stran otazky co bude drive: raketa-protiraketa. Ptej se take: co tomu vsemu predchazi: neuveritelne hloupa politika USA v zemich
Blizkeho vychodu. Zadny tamni rezim nebo hnuti sam od sebe nikdy na USA nezautoci, byla by to pro ne dobrovolna pozvanka ke zdrcujicimu
protiuderu a vymazani z mapy. Ale USA svoji politikou stridave vojenskopoliticke podpory nejruznejsich rezimu v techto oblastech vyvolaly uz nekolik
valek. Valky se jim jednosuse hodi, protoze se to hodi americke vojenske lobby. Ale i potkan zahnany do kouta nekdy zautoci na cloveka.
Takze pokud by snad hrozil takovy utok na USA a jejich spojence, bude to jen a jen kvuli silene politice USA.
Takze poradi hroziveho scenare by mohlo byt: americka agrese v techto oblastech - raketa - protiraketa.
Nastesti jsou tyto rezimy asi v konecnem dusledku rozumnejsi, nez nezodpovedni americti generalove z Pentagonu a nenechaji se vyprovokovat
k akci, ktera by je uplne znicila.
Je to vse jenom ve zkratce, takze pripoustim, ze by to mohlo vypadat i zkratkovite. Ale mohl bych vse rozvest, na coz zde neni prostor.
Mimochodem - to hlavni nebezpeci momentalne nevidim v zakladne jako takove. Zakladna v dobe miru muze byt nejbezpecnejsi misto teto
republiky. Ale nikdo nezverejnil studii, jak vyznamne naroste pravdepodobnost utoku zastupcu nejruznejsich protiamerickych hnuti z blizkeho vychodu na nase CIVILNI CILE. Ches-li, muzes tomu rikat pravdepodobnost teroristickych utoku napriklad na metro, letiste, vlaky,
vodarny a podobne. Proc myslis, ze tato studie nebyla zverejnena??!!!!!

Přidání komentáře...

zde vpište
bloguje.cz
Získejte Seamonkey!
Valid XHTML 1.0 Strict