ipsace i tiskace

roj.bloguje.czesky!

15.02.2007

Proč nesvádět uživatelky

Rubrika cunnilingus
Známka 0 (0)
To, že muž ženu nesvádí, neznamená, že ji nechce. A naopak. Pět užitečných rad.

Existuji dva způsoby svádění uživatelek. Způsob lamerský a způsob bloggerský. První způsob mívá trag...

...ježiš promiňte! To patří k jinému spotu, který sem možná ani nebudu dávat, protože toto téma mi vyfoukla bah, takže jak svádět ženy už víte. Podívejme se teď na druhou stranu mince.

To nemůže být náhoda. Na podobné téma přes víkend napsalo několik mých oblíbených bloggerek a mě se zrovna tentýž víkend stala taková věc... Poslouchejte.

V jednom stockholmském baru, kam obvykle chodí hokejové výpravy z Česka, jsem (ne tak úplnou náhodou) potkal kamaráda, který občas na podobné akce létá, obvykle v doprovodu někoho se štíhlým pasem a dlouhými vlasy. Tentokrát po boku nikoho neměl.
"Čau, co je, dneska sám?" ukazuju na zející místo vedle něj.
"Sme ve Švécku, woe. Neska chci zažít pravou švéckou trojku!" a staví přede mě první čtyřku žlutého patoku a já si sedám k němu.

Švédské pivo
Pár čtyřdecek po 42SEK vás zmasakruje. Chutná sladce jako Krušovice. Následky jsou děsivé. Mor a cholera jsou proti tomu jen bezvýznamnou patálií. Nepijte to! Nepijte to! Nikdy!!
Švédská trojka
Oblíbená kratochvíle Švédů a dvojnásobného množství Švédek.

Zde musím od příběhu malinko pooctoupit, abyste si, mé uživatelky, nepletly pojmy. Zatímco ruská trojka jsou tři koníčci zapřažení vedle sebe, k čemuž jsou zapotřebí široké silnice, švécká trojka koníčky vůbec neobsahuje, kvůli čemuž jsou v IKEA k mání zvláště široké postele.

Sedíme a klábosíme, protože kamarád dobře ví, že ve Švédsku zásadně oslovují ženy muže a trpělivost přináší ovoce. Přitom hází pohledem na dvojici slibně rozpitých slečen u vedlejšího stolu. Přičmoudlejší, ale Švédky. A očekávání si krátíme tím, že mi mezi pivy vysvětluje, kdy je pro něj ženská tabu. Nebudu rozhovor přepisovat doslova, protože byste to nevydrželi. Ale silně zestručněný výtah předkládám a o nic nepřijdete.

Nebalím

  1. "Není můj typ"
    Co se dá dělat, i takové se najdou. Přes to, že každá žena je tak krásná, jak se cítí, či že možná jen málo pijeme, někdy to prostě nejde.
  2. "Je kámoše"
    Není co řešit, tohle se kamarádům nedělá. Spadají sem i ženy, které si někdo přivede na nějakou akci. Během akce jsou tabu, není-li dohodnuto jinak.
  3. "Je z firmy"
    Ač je to lákavé, zvlášť pro majitele či ředitele firem (zvláště tech menších), je to obrovská chyba. Dotyčná dostane do ruky dva trumfy. Jednak může nebohého svůdce vydírat, druhak se okamžitě začne považovat za "paní ředitelovou". Což zbytek firmy nesnáší a produktivita prudce poklesne. Ano, víme, že každá ženská stojí peníze, ale nemusí hned pokládat firmu, že?
    Do uvedené kategorie kromě firem spadají i jiné úzké kolektivy, například kapely. Ovšem muzikanti jsou totálně nedisciplinovaná promiskuitní pakáž, takže výsledkem je prokázaný fakt, že průměrná životnost pánských kapel se zpěvačkami je rok, maximálně dva.
  4. "Kvůli ní"
    Některé svedené situaci neunesou. Od svůdce očekávají víc, než je možné poskytnout. A to i v případě, že je vše na férovku řečeno předem. Srdci holt někdy neporučíš a zamilovaná žena dokáže obětovat všechno... On se vždy snaží toto nebezpečí včas rozpoznat.
    Trochu jsem se podivoval, od kdy je takový altruista? Nejde o altruismus, jen pragmatickou snahu nedělat (si) problémy. Když to říká on, asi na tom něco bude, v jistých věcech se nemýlí.
  5. "Kvůli sobě"
    Tato kategorie mě zaujala. Patří sem podle něj totiž ty úplně nejlepší baby. Ty, které mu do života vtrhnou jako tornádo a nenechají kámen na kameni. Ty, kvůli kterým by musel změnit životní styl, i když třeba jen dočasně. Udělal by to dobrovolně, to je na tom to nejhorší. Srdci holt někdy neporučíš a i chlap dokáže obětovat hodně. A on už nikdy nic obětovat nechce. Včas zabouchne dveře, čím dřív, tím bezbolestněji...
    Tohle jsem chvilku rozdejchával, ale o tom potom.

Naštěstí mi došla hotovost na další piva, což, jak mi druhý den došlo, bylo asi způsobeno andělem strážným. Bohužel i tak to bylo pozdě, druhý den se mi silně chtělo násilně umřít. Rozloučili jsme se, naše skupinka lokál opustila a kamarád tak mohl nerušene sčítat, násobit i dělit švédské trojky. Nepochybuji o tom, že se mu to podařilo.

Tím končí epická část příběhu a přichází mudrování. Do Stockholmu se ještě vrátíme příště i s obrázky.

Paradox uživatelek

Už dávno jsem si všiml, že na světě se pohybuje nebývale velké množství báječných a velmi chytrých uživatelek jaksi bez vztahového ukotvení. Vysvětloval jsem si to tím, že je holt málo chytrých chlapů. A zatímco ženská vedle sebe chytřejšího muže snese bez nesnází, s opačným nepoměrem je často problém, a to oboustranný. Takže na "trhu" vzniká přebytek inteligentních žen a méně inteligentních mužů. Je to samozřejmě zjednodušený pohled, ale myslím si, že i celkem pochopitelný.

A teď se k tomu přidal ještě bod číslo pět naší klasifikace výše... no pánové, já těm našim vílám fakt nezávidím. Potenciálně použitených partnerů mají jako šafránu a když už ho najdou, ten hajzl je zařadí do pětky. Vědomí, že jsou nejlepší, ale zdaleka tolik nezahřeje jako ta správná náruč....

Vůbec nevím, jak jim pomoct. Tohle by snad řešila jen polygamie, ale to asi feministky nepřipustí. Ony přece chlapy k životu vůbec nepotřebují, ale to už je jiné téma.

roj, 15.02.2007, 2:08:00, trvalý odkaz,

Komentáře (61)

Varování:
Budu zde nechávat jen komentáře, které se mi líbí. Demokracie je sen. Nechte si o ní zdát :-)
1 najednenoze WWW 15.02.2007, 05:49:16
Švédská trojka bez koně? No tak asi jo.
2 ann 15.02.2007, 06:57:34
funkčnosti bodu č. 5 nevěřím, jsou to jenom takový řečičky. Je to jen dočasná "obrana", hádám, že může odolávat řádově týdny. Protože když je baba nejlepší, tak je nejlepší proto, že ji dotyčnej chce celou a jenom pro sebe.
3 tip @Teo ;) 15.02.2007, 09:23:07
Proč chodit ke kováříčkovi? Qark mi včera poslal pro syna svou knihu: http://www.qark.net/clanek/kniha-ulovte-si-ji-aneb-jak-na-lasku i s věnováním. Tak doufám, že mi synátor vybere dobrou snachu! :)
4 Lokutus WWW 15.02.2007, 10:10:10
Prosimich, kudy nejkratší cestou do Švédska?
5 Anno ann :-) Roj WWW 15.02.2007, 11:43:18
Je to dano tim, ze dosud nepotkal Tebe, definitivni femme fatale :-) Ale ja mu o tobe nereknu, pac by si pro tebe obratem letel a nestihala bys blog :-)

A jax napsala, mas pravdu: "když je baba nejlepší, tak je nejlepší proto, že ji dotyčnej chce celou a jenom pro sebe."
Ja k tomu jen dodam, ze TU DRUHOU a TRETI TAKY :-)
Opravdu by se o tebe nechtel s nikym delit.
Priroda chce nejlepsi geny rozsirit nejlepsim babam. A zeleni s prirodou nebojuji :-)

[3] Na te knize se mi libi, ze to bere od zacatku az do nevyhnutelneho KONCE :-)) Tedy: Baleni-prubeh-ROZCHOD. Vynikajici for :-)))
6 dgx WWW 15.02.2007, 13:37:43
Ta pětka, není to jen výmluva, když je nějaká žena zlatým jablkem věčné touhy?
7 frettie 15.02.2007, 14:16:01
tak teda pane Roji, mooooc pekne napsano !!!!!

a je to tak, ta petka je mozna o zlatych jablcich vecne touhy, ale ... :)
8 spoon WWW 15.02.2007, 14:20:55
dobre napsane (resp. vyslechnute a prepsane) - ja bych to podepsala. Jen jsi mel definovat uzeji to svadeni, nebot svadeni nemuzi byt nutne za ucelem 'one night standu' a take termin 'uzivatelka' je ponekud siroky, i kdyz zajimavy.
Pokusim se prostudovat tvoje zaklicovana temata, snad najdu nejaky klic k tvemu slovniku :)
9 Irmiš WWW 15.02.2007, 15:58:18
Teda, Roji. Musím smeknout. V té hospodě jsem seděla s Váma a s toho dramatu mi utkvěly v paměti jen fragmenty :)) Takže dík, žes to přetlumočil. Opravdu to stojí za to :o))
10 zirafka 15.02.2007, 21:52:14
Diky Roji. pekne napsany. Ted jeste, aby to tak meli promysleny vsichni chlapi

[8] doporucuju Rojuv slovnik nastudovat a zachovat tomuto blogu prizen. Nebudes litovat (-:
11 buteo WWW 15.02.2007, 23:25:31
Nedávno jsem četl, že v Číně z důvodu nehorázného přebytku mužů /malých a žlutých, ale mužů/ se oženil chlap sám se sebou??? Nic nenaznačuji...
12 Roj WWW 16.02.2007, 02:00:14
[8] spoon, hodne by ti pomohlo, kdybys zmenila prohlizec, ale i takto jiste najdes skryte puvaby blogisku a nebude to z tve strany 'one night stand'. A uzivatelka? Vitej mezi svymi :-)

[9] Vsak tvoje shaneni Svedu kamaradkam te vytezovalo na 120% :-)

[11] Jak takove zeneni asi vypada? NE, ne, nechci to vedet!
13 ringo 16.02.2007, 07:43:12
"Jak takove zeneni asi vypada? NE, ne, nechci to vedet!"

A což teprve svatební noc ;).
14 Irmiš WWW 16.02.2007, 11:03:59
[12] To mně připomíná, že jsem té kamarádce nedovezla nakonec ani ten pohled. Máš ho vzadu v autě :o)) Tak jí ho, prosím, bedlivě opatruj :o)) Když už ten Švéd nevyšel :o))
15 Lokutus WWW 16.02.2007, 11:47:01
Ehm, ehm. Zdá se mi to, nebo se komentář [10] poněkud změnil? Resp. na chvíli zmizel a teď je tam něco úplně, ale úplně jiného. :-) To jsou mi věci.
16 dgx 16.02.2007, 11:56:56
[15] změnil, čímž pádem na sebe přitáhl pozornost a není jiné cesty, než abych jeho původní, tedy závadnou, verzi podrobil podrobné analýze. Lexikální, sémantické a hlavně bulvární. Tam bude něco pikantního, tam bude zakopán pes. Pikantní hot dog.
17 Misha WWW 16.02.2007, 12:17:40
[9] irmiš, já tam byl taky a tlumočení jsem si taky užil hodně :)
18 Roj WWW 16.02.2007, 12:24:15
[14] Dovezu ti ho, jakmile budu zdravej, cili pristi tejden. Rekni si kdy kam :-)

[15] Odpoved je ve zdrojaku stranky :-) Hledej
... a VEM TO NA VEDOMI! :-) At nemusis donekonecna opakovat patnactku :-)

[16] Vcil mudruj :-)))))))
19 Roj WWW 16.02.2007, 12:39:10
[17] No tys tu jeste chybel... :-)))))))))))))
20 Lokutus WWW 16.02.2007, 12:52:46
[18] Na ja, už tomu tudom. Ale čemu nemtudom, je proč?
21 dgx 16.02.2007, 13:20:07
[18] Roji, odvádíš pozornost zbytečně. My přijdeme na to, proč se ti komentář nelíbil. A pokud na to náhodou nepřijdeme, tak si to vymyslíme. A pak to pěkně rozmázneme!

(stále máš možnost to vysvětlit sám. Pouhý jeden klik mě dělí od založení antiroj.bloguje.cz!)
22 Roj WWW 16.02.2007, 13:22:05
[20] Jednou to treba pomuze tobe.
23 Roj WWW 16.02.2007, 13:23:56
[21] Su v klidu, neprijde ti potvrzovaci mejl :-)))
24 dgx 16.02.2007, 14:06:49
Podařilo se mi z Google Cache vyextrahovat zněni původního nesmazaného komentáře. Hned po přečtení jsem věděl, že mě čeká náročná badatelská činnost, protože jsem komentář nejen nepochopil, ale hlavně jsem v něm neshledal nic závadného. Kromě výhružky sebevraždou.

Vykasal jsem si proto rukávy, tričko, svetr, košili a ponožky a pustil se do zkoumání.

Velmi rychle jsem pochopil, že jde o šifru. Komentář přečtený pozpátku totiž dával zhruba stejný smysl, jako přečtený popředu. Něco mě však zarazilo. V celém komentáři nebyla použita tato tři písemka: D, G a X

Asi tušíte, kam mířím. Pokud D zaměníme za S a G zaměníme za E, tak máme anglické označení pro ohambí: SEX.

Než se dostanu dál, dám Rojovi poslední šanci: Roji, vážně to nechceš vysvětlit? Už si chystám CSS pro nový blog antiroj.blog.cz (nikoliv bloguje.cz, hehe)
25 Roj WWW 16.02.2007, 14:35:46
[24] Vzdavam se, to CSS bych vazne nerad videl....
ano, byl to krasny blondak s nadherne pevnymi hyzdemi, kterymu jsem neodolal, ale JEN JEDNOU!
26 Lokutus WWW 16.02.2007, 15:57:47
[25] nojo, seveřani...
27 Jojo Mod. WWW 16.02.2007, 16:59:08
moc málo chytrých chlapů, takže polygamie asi bohužel nebude:-)
28 Misha WWW 17.02.2007, 00:31:25
Roji, už mizim. Jako ty komentáře :)
29 Lenka WWW 17.02.2007, 12:27:22
Roji, dost mě zaujaly poslední dva odstavce. Dojalo mě, že by někdo "pětkám" chtěl pomoci. Taková milá starost o někoho jiného.... :-)
Feministky chlapa nepotřebují? Ó jé, jaký omyl! Opak je pravdou. Nejsem feministka, ale docela je chápu. Docela chápu, jak se feministkami staly. Ale to je opravdu jiné téma.
30 Roj WWW 17.02.2007, 13:28:29
[29] Mozna to chapeme stejne :-)
BTW Mas moc pekny blogisek :-))
31 Lenka WWW 17.02.2007, 17:15:41
[30] Děkuji za pochvalu, to je tou šablonou, samozřejmě. :-))
32 Roj WWW 17.02.2007, 17:49:50
Treba to sve chapani muzeme nekdy rozvest, nebo to dokonce BLOGNOUT :-)
33 Lenka WWW 17.02.2007, 19:41:26
No, třeba bys o tom mohl napsat a já bych to potom odkývala. :-)))
Nebo jak si to představuješ? :-)
Já sama o tom nenapíšu, neumím rozebírat témata, u kterých neznám řešení problému. Zatím to nejsem schopna uchopit, aby to nebylo jen o tom, že invalida má o jednu nohu míň. Ty budeš v tom jistě vědoucnější. :-))
34 Ano roji, 17.02.2007, 22:45:02
...jenomze femme fatale je femme fatale proto, ze pozna, kdyz neni jedina a JEMU pak nezbude nez opustit tu druhu i treti, a kleknout JI u nohou protoze ON je ON pro tu nezmernou jesitnost, kterou ONA dokaze svou fatalnosti pokorit. ;-)))
35 ano, roji ann 17.02.2007, 22:46:22
viz vyse, nejak se mi prehodilo jmeno a nadpis...
36 Roj WWW 18.02.2007, 08:53:19
[33] Nech tomu chvili cas, nemuzu porad jen drazdit hada bosou nohou a pritom pichat do vosiho hnizda :-)
( co ze jsem to.... drazdit a pichat? To jsem vubec nechtel rict! )

[34] Ja zboznuju femme fatale! Je vas malo, ktere si vubec dokazete tuto roli v zivotech vasich potencialnich bliznich pripustit. WOW !

Jenze ten kamos to zarazi driv, nez do toho spadne. Bára říkala, že on už panic není. :-)
Rika se tomu dialekticky PREMENA KVALITY V KVANTITU :-)
37 Lenka WWW 18.02.2007, 11:17:18
ad [36] - poslední odstavec: Pos..a si žádnou femme fatale nezaslouží.
Ale existují muži, kteří dokážou odlišit osudovou ženu od líbivky na jednu dvě noci. Takže je tvůj kamarád moudrý nebo zbabělý? Těžko posoudit.

38 Roj WWW 19.02.2007, 11:17:09
[37] Treba jen rad veci pevne v rukou a pod kontrolou. Nevypada totiz sebemin nespokojene :-)
39 zirafka 19.02.2007, 14:42:53
zkusim jeste prihodit polinko do vyhasinajici diskuse:

ad [34] [37]: jak dlouho ale osudove zene vydrzi byt osudovou? Cely zivot? Pche! Osudova zena dokaze byt trvale osudovou pouze za predpokladu, ze ji chlap nikdy neziska uplne... Chlap, kterej si tohle uvedomi je rozumny a ten, ktery si podle toho dokaze zaridit zivot, je moudry ((-;
40 Roj WWW 19.02.2007, 20:32:06
[37], [39] Jeste ze si tenhle blog necte (aspon doufam) Jinak by byl ohrozeni zivota, smichy se da klidne i udusit :-) Pokud by to prezil, byl bych v ohrozeni zivota ja! :-)
41 Lenka WWW 19.02.2007, 21:09:18
Když je panáček spokojen, pak problém neexistuje a o čem se tedy bavíme? :-))
ad 40: To je dobře, že by se smál a tolik. Zažila jsem muže, kterým se až příliš leskly oči, když si uvědomili, že žijí s tou nepravou a tu, kterou vždycky chtěli ... nějak... ále, nechme toho.

ad 39: No, Žirafko, něco na tom bude, co říkáš. Jedině žena, kterou muž nikdy nemá úplně, může být tou pravou femme fatale. Předmět věčné touhy. Jakmile ji má doma a pořád, i když se mu to zrovna nehodí... a zná ji i v méně lichotivých situacích ... najednou je všechno jinak. A začne snít o jiné femme fatale... :-)
Ovšem mluvím o úplně jiných, čili průměrných mužích, kteří se na tomto blogu vůbec nevyskytují! :-)))
42 zirafka 19.02.2007, 22:55:14
[40] Roji, muzu se zcela vazne zeptat, co by tento zivot ohrozujici zachvat smichu zpusobilo?
43 Roj WWW 19.02.2007, 23:59:17
[41] Presne tak, problem nikdy neexistoval :-)

[40] Jak muze jedno opilecke zablaboleni naplnit nekolik veceru uplne cizich lidi :-)
44 zirafka Mail WWW 20.02.2007, 00:58:20
[43] hmmm... myslela jsem treba, ze te zajima skutecny nazor uzivatelek... ale jestli ne, tak ne, no )-:
45 2+1 nebo 1+2 ? Liška WWW 23.02.2007, 21:26:04
Zdar. U švédské trojky mě udivuje, že to nemůže být jedna žena (třeba já) a dva muži. To by mi bylo mnohem milejší než naopak. (Ale ještě jsem nevyzkoušela, škoda.)
Přiznávám, že nechápu závěr článku- proč se v něm najednou objevují feministky jako rozhodovací aparátčíci a jakto, že nechtějí muže?
(Dál tečou mé myšlenky tudy: Jestli mají feministky něco proti dobrovolné polygamii, možná nemají nic proti polyandrii - tím pádem se opět dostávám ke švédské trojce se dvěma chlapama a můžu se pohroužit hlouběji ve snění...)
46 Roj WWW 23.02.2007, 21:49:03
[45] Lisko, dva muzi na jednu zenu to byt nemuzou ze zcela neprustrelneho duvodu: byla by to i nadale trojka, lec nikoliv SVEDSKA :-))
Reklamuj v zemi puvodu :-)

Polyandrie je vyhodna pro muze, kazdy si vrzne. Je nevyhodna pro zeny - zustane jich na ocet jeste vic, nez dnes. To, ze ty si myslis, ze by se ti to nemohlo stat, se mi na tobe libi, a muzes mi klidne poslat i fotku, mejl je vyse :-)
47 Liška WWW 26.02.2007, 11:47:52
Hohooo. Prima. Fotku čeho? :-))
48 Roj WWW 26.02.2007, 12:02:00
Neceho, co te beze zbytku (a bez obalu) vystihuje, prece :-)
49 Liška WWW 28.02.2007, 16:22:53
Tak to musím hluboce popřemýšlet; to je docela otázka. Nejspíš by to byla fotka něčeho, co jsem napsala. Ale to zas není relevantní k tématu... Nebo by to musela být pohyblivá fotka, třeba jak žužlám pánský prst u nohy?
50 Roj WWW 28.02.2007, 17:50:51
Jsem jednoznacne pro druhou moznost!!! :-)
51 dgx WWW 28.02.2007, 19:46:02
[49] jen doufám, že ten pánský prst není tvůj vlastní, to by byl Roj tuze zklamán.

(Roji, je TEN Liška, Pavel!)
52 ringo 01.03.2007, 08:20:36
[51] pak to není prst pánský, ale liščí.
Přátelé, je to skutečně prst?
53 Liška WWW 02.03.2007, 14:33:39
Dámám (včetně sebe) prsty nežužlám. Zatím. Ani u nohou ne. Jen pánovi, případně dvěma v té nešvédské trojce.
(Leda "na dámách" by to šlo; za dveřmi s obrázkem člověka v sukni, myslím.).
54 Lilka Mail 03.03.2007, 19:59:09
jsem "pětka", ale mam dvojky, vadí to? :-DD
55 wake 03.03.2007, 20:39:24
Termitologie: trojka Svedska je 2M+F, narozdil od trojky ruske, kde je pomer presne opacny - tj. 2F+M. Dovedete si, probuh, predstavit _rusa_, jak se s jinym _rusem_ deli o zenskou??? A i kdyz mate predstavivost hodnou ajnstajna, to jste nevideli TEN film? (http://www.dvd-svet.cz/detail/svedska-trojka-3-trois:-the-escort-/)
56 rulisa 03.03.2007, 20:47:29
No jo, ale zrovna podle toho filmu to vypadá, že švédská je jeden chlap a dvě baby. :o)
57 rulisa 03.03.2007, 20:55:40
Eště že je ten google... (a pak kdo dělá ty statistiky vyhledávání porna...:-)
Tak švédská jsou fakt dva chlapi na jednu babu. Roji, mlžíš a mateš uživatelky! :o)))
A přitom je to logický. Najít v Rusku v jednom místě a v jednom čase dva střízlivý sexu schopný ruský chlapy naráz je asi dost kumšt. :-)))
58 Roj WWW 03.03.2007, 22:08:27
Prave se mi zhroutil svet...

Ne, to nemuze byt pravda!!!! :-)
59 zirafka [openID] Mail WWW 04.03.2007, 00:03:47
roji... mozna je na case zavest pojem "ceska tROJka". ((-; vzdycky, kdyz neco konci, neco jine krasne zacina (-:

ja jsem si zase vzdycky myslela, ze v ruske trojce nezalezi ani tak na pohlavi, ale na tom, ze ten treti hlida obleceni...
60 Roji Mod. WWW 05.04.2007, 15:32:14
curling a filozofování, to jde dokupy?:-))
61 Roj WWW 05.04.2007, 16:29:16
Mod, curling JE filosofie! Az me nekdy uvidis pri curlingu, pochopis to :-)

Přidání komentáře...

zde vpište
bloguje.cz
Získejte Seamonkey!
Valid XHTML 1.0 Strict