ipsace i tiskace

roj.bloguje.czesky!

1.06.2007

Mezinárodní den hesel

Rubrika tiskace
Známka 0 (0)
Neodlučitelně spojená s mezinárodním dnem smazaných spotů a postů. Heslo i jméno je "ann".
Čarodějnice existují!

Milé uživatelky, gratuluju vám ke správnému napsání hesla. A pokud máte jistý chaos v tom, co zde občas je a občas není, pak je to dobře :-)

Když celá akce s prvním červnem vznikla, bylo to bez mého přičiněni tady, vůbec jsem netušil, že jednám pod vlivem čarodějnice. No klikněte si na to, je to tam přesně tak, jak to tam bylo 26.dubna napsáno! Jen tak spontálně mě napadlo datum 1.června

Pravděpodobnost, že se s datumem trefím přesně do datumu, kdy vznikl blog ann, který to celé vyprovokoval, je přesně 1/365. Docela mazec, co říkáte?

Ann te tedy jakousi duchovní matkou celé akce (čau mámo!), ale dnes už víme, že to celé udělala ONA, aby tím oslavila narozeniny svého blogísku! Tak blahopřeji!

Bojím se, bojím, to nemůže být náhoda! A proto pro jistotu činím další věci, které v souvislosti s akcí vznikly. Například mazání celých spotů!.

Vážně si myslíte, že bych kvůli srandičce odešel jinam? :-)
(Ale lekl ses Artie, že jo?)

:-))

roj, 1.06.2007, 8:03:00, trvalý odkaz,

Komentáře (64)

Varování:
Budu zde nechávat jen komentáře, které se mi líbí. Demokracie je sen. Nechte si o ní zdát :-)
1 dgx WWW 01.06.2007, 08:33:12
Protože teď do pravděpodobnosti trošku fušuju, tak musím dodat, že trefit se do úplně jiného datumu by bylo taky s pravděpodobností 1/365, nicméně, trefit se zrovna do dne narozenin blogu, jehož název je ekvivalentní s heslem a zároveň jménem, jímž si heslíme blogy, a zároveň trefit se do MÉHO dnešního mezinárodního dne, tak to je fakt haluz! (ano, opět s pravděpodobností 1/365).
2 Arthur Dent [openID] WWW 01.06.2007, 09:51:42
Nelekl, je mi to víceméně jedno, jestli někdo odejde nebo ne. Jediný leknutí bylo to, žes nepobral fór, se kterým jsem si dal tolik práce :-/ Kdybys kvůli němu odcházel, tak s tím nic nenadělám.
3 @Teo WWW 01.06.2007, 09:57:26
Taxem si téměř jist, že maloryse pobereš i tuhle chucpovinku:
http://chucpe.bloguje.cz/543837-mate-zaheslovano-v-poradku-a-zaplaceno
4 Roj WWW 01.06.2007, 10:32:04
[1] Tak tohle je uz priznaxnad konce sveta :-)
[2] Artie, ja na fory odpovidam obvykle jinym forem ;-)
[3] Pobral :-)
5 chjo, ann 01.06.2007, 11:22:36
ja tušila, že je to hustej fór!
Jinak s těma narozeninama to je lehká mystifikace, páč blog vznikl 30.května australského času ale abych neslavila dvakrát (MDD) a ann, tak jsem si nechala vyšetřit stáří kostí a soudkyně stanovila 1.červen 06. jako můj den narození.
Jinak rada moudrých soudí, že tato hra je pro správné blogery NEVHODNÁ. To slovo mě fascinuje. To je nářez.
6 Arthur Dent [openID] WWW 01.06.2007, 13:34:29
[4] Když já si tím poslední dobou nejsem právě až tak jistej. Ale já si poslední dobou nejsem jistej ničím.

[5] Proč by byla nevhodná? Vždyť bloggeři dělali už podobné hromadné akce (pokud tedy lze sedm lidí označit za "hromadu") z mnohem nicotnějších důvodů než jsi ty...
7 vypravimpribehy 01.06.2007, 13:35:48
proc lidi delaj z komara velbouda, proc resi veci, ktery jsou uplne zbytecny, vzdyt nikdo nikoho do niceho nenuti a me to prislo proste jen vtipny a protoze jsme svobodny clovek, delam, co se mi chce :) a vsimli jste si, ja aktivne pisu komentare ! :) zmena zivot, zivot je zmena.... taadaaadydaa :)
8 ann 01.06.2007, 15:04:29
ad 7. To jsem si všimla.

ad 6. To nevím. Soudí tak Letinka na svém dnešním postu. Že je NEVHODNÁ:-) mě to připomíná nějaký doporučení nějaký úči, jako jak si maj děti vhodně hrát, nebo tak něco. A taky píše že Roj je hodný a milý chlapec, ale ještě všichni nezaplatili, a proto doporučuje hru, která je VHODNÁ pro všechny blogery:-))) Prostě mi to přijde vtipný tou káravou dikcí, kterou se strká dětičky správným směrem. Ačkoli roj nikde nevyhlásil, že zablokovat nznamená neplatit. Nic víc...snad se moc nestalo, Arture.
Ale aspoˇn naše parta sedmi zablokovaných trpaslíků ví, jak se v tom amorálním světě zorientovat!
A za další, nežer tak tu moji nicotnost... nebo nemáš na větší sousto? Není to poprvé a začíná mi to bejt divný, protože já tě neznám, a nějak zvlášť mě nezajímáš, i když je fakt, že pár článků od tebe mě pobavilo. Ale už mě nějak moc nevzrušujou ZAKLADATELÉ webů, který se na svý uživatele dívaj jako nicotný červy. Někteří jsou tak zakomplexovaní, že mohou dokonce cejtit jakusi společenskou a morální převahu svzáckých vůdců, páč se vždycky můžou zeptat: A co jsi pro NÁS VŠECHNY udělal/a ty? A Ať odpovím: Nic, anebo Něco, vždycky to bude míň, než zakladatel. Nicméně pohrdej dál, pohrdej i finančními příspěvky:-)
9 @Teo 01.06.2007, 15:51:56
[8] A slovo tělem učiněno jest... Amen.
10 dgx WWW 01.06.2007, 15:58:37
[8] fíha, a co ještě dalšího jsi z Letinčina spotu vyčetla a přitom to tam nebylo napsáno?
11 #13 Mail WWW 01.06.2007, 16:04:04
[8] Tady začíná bejt husto, soudruzi. Tak snad abych zase šel, protože se to tu snad začne mydlit.
12 Uvolněte se prosím:-) ann 01.06.2007, 16:45:50
vážně nemůžu zmínit, že mi něco přjde vtipny, protože to tak vidím a bavím se tím? Představa habána, jak mu paní v dobrém říká, je to hodný hoch, ale měl by si hrát jinak... ve mě prostě vzbuzuje úsměv. Prostě kouzlo nechtěnýho... Proč je to hned pochopeno jako utok, probůh... :-)

13 vypravimpribehy 01.06.2007, 17:02:04
ad 10) hele, nechci, aby to pusobilo jako ann s vyp proti letince, ale letinky spot jsme cetla jako uplne prvni reakci na zaheslovani a fakt mi prisel nemozne poucnej, takovej uvedomelej, co rika, co je spravny.
14 dgx WWW 01.06.2007, 17:08:05
V klidéčku, jak se říká na severní moravě :-)

Jen jaksi Letinka nenapsala, že je to záležitost "NEVHODNÁ", a jak jsem tak byl zvědavej od vzniku komentáře [5], kterej blb to prohlásil, tak jsem teď zklamanej, že to vlastně nikdo neprohlásil ;)
15 to 13 ann 01.06.2007, 17:13:35
no, a přesně to mi přišlo vtipný :-) takový jako apel... sorry, nemůžu za to ale přijde mi to úplně jako v 89. když nás jedna pedagožka nabádala, taky říkala, že to NEVHODNÝ a abysme na ty stávky nechodili... to jsme se ale ještě smát nemohli. Teď jo, tak se smeju, no, kurňa...si to vynahrazuju:-)
16 to 14 ann 01.06.2007, 17:19:20
ok. Napsala, že má pro nás VHODNĚJŠÍ hru a to na chucpe. Z čehož se dá logicky vyvodit, že tahle je nevhodná. (apropo, nikdy jsem se nedokázala učit texty ve škole na zpaměť, spíš jsem si zapamatovala smysl a u tabule volně převyprávěla, a stačilo to, tak bych u toho chtěla zůstat:-)) Prostě to že mi někdo říká, co je pro mě VHODNĚJŠÍ... mě ehm (ne ve zlým) rozesmálo no, ale to už jsem říkala:-)
17 zirafka WWW 01.06.2007, 17:36:55
[16] tvrzeni ze se napise, ze A je vhodnejsi nez B, nerika nic o nevhodnosti B.

navic v letincine spolu neni provedeno ani toto porovnani. ale pouze konstatovano, ze A je vhodne pro vsechny z mnoziny Z.

pri takovymhle vykladu textu te fakt muze rozesmat uz vsechno... ale je celkem pochopitelne, ze se ostatni smat nebudou...
18 #13 Mail WWW 01.06.2007, 17:43:08
[17] Ale kampa na lictvo s výrokovou logikou? :)
19 dgx WWW 01.06.2007, 17:46:54
[16] tak, a teď si ještě vysvětlíme, že Letinka nenapsala ani to, že má "VHODNĚJŠÍ HRU", a dobereme se pomalu k podstatě věci ;)

Jinak věřím, že kdyby mé logické dedukce fungovaly na podobném principu jako tvé, taky bych si užíval sám se sebou spoustu zábavy a legrace, snad jen kromě momentů, když by mi rozbíjeli ústa za pomluvu :-)
20 Hezké odpoledne letinka 01.06.2007, 18:03:28
Dovolila bych si jen pár věcných připomínek k tomu, co tu Ann prezentovala výše jako moje myšlenky. I když, většinu už tu v podstatě řekli jiní (dgx, Žirafka). :)
- Ann lže, když tvrdí, že jsem napsala, že hra "zaheslovaných blogů" je nevhodná pro správné blogery. Napsala jsem, že ji nehraji já a důvod. Ostatně nevím ani kdo nebo co je správný bloger a jaké hry má či nemá hrát. Řekla bych, že je to jeho věc. Tedy můj spot byl čistě a výhradně o mém přístupu k danému (kromě jiného) a troufám si tvrdit, že byl jasný a srozumitelný. Navíc zaheslované blogy byly jen okrajovým sdělením, stejně jako Four Things, podstata byla jinde.
- Je pravdou, že jsem napsala, že Roj je bezva. Milý a hodný? Nejspíš ano, alespoň ke mně takový vždycky byl. To ovšem nic nemění na tom, že učitelské podtexty či zabarvení jsem tam já rozhodně nedala.
- Nenapsala jsem ani slovo o tom, že všichni nezaplatili. Nemám ani tušení, kdo zaplatil a co a kdo ne. Napsala jsem v podstatě to, že se mi moc líbí aTeův návrh, aby lidi na bloguje (kteří jsou ochotni)něco zaplatili provozovateli, třeba v den, který navrhl.
- Že je "hra vhodná" byla slovní hříčka, text, který je uveden na každé společenské hře, počínaje "člověče nezlob se". Chápu ovšem, že někteří lidé společenské hry nehrají nebo nečtou upozornění na nich a tak jim souvislosti nemohou docvaknout. Navíc nechápu, co je na slově „vhodné“ nevhodného. Docela mě mrzí degradace obsahu obyčejných českých slov, ale to je na úplně jiné povídání.

A teď ještě malé shrnutí. Podívej Ann, pokud něco opravdu nemám ráda, jsou to samozvaní vykladači mých myšlenek. Politováníhodné jsou pak situace, kdy tito samozvaní vykladači prezentují svoje vlastní názory a postřehy jako slova má. Těžko říct, zda je to lidská hloupost, zlý záměr nebo jen pomýlenost. Jak správně poznamenal dgx lze to nazvat pomluvou, slušní lidé se tomu snaží vyhýbat. Je mi líto Ann, ale my dvě opravdu máme pramálo společného. Radši věci řeším než dělám dusno a pokud mi něco vadí, promluvím o tom se zúčastněným a nechodím prskat za roh. I pro tohle všechno opravdu nejsi optimálním kandidátem na vykládání mých myšlenek a prosím, aby ses toho příště zdržela. Děkuji za pochopení :)
21 humor a logika? ann 01.06.2007, 18:11:00
ano, uz jsem si ten clanek precetla jeste jednou. Mate pravdu. Mám bujnou predstavivost, vsechno vidím moc živě.
Hra na které se nehesluje ale platí, je vhodná pro každého na bloguje. Umlátili jste mě svými požadavky na přesnost výroku a už vůbec nevím, čemu jsem se to předtím smála. Jo, že mi to něco připomělo. Nějakej systém, co ke konci už taky neměl logiku, ačkoli do zhroucení ji měl. Ale zůstaňme u toho, že je to soukromej vtip, nechme to být:-)
22 to jsem ann 01.06.2007, 18:12:31
odeslala ještě než se zde objevila letinčina reakce, takže to není reakce na letinku :-) (jen na vysvětlenou)
23 Ano, lhala jsem a pomluvila tě. Jsem lhářka. ann 01.06.2007, 18:18:16
Snad jen motiv nebyl ti uškodit. Omlouvám se. Příště budu používat doslovné citace a svoje pocity z přečteného si nechám pro sebe. Máš pravdu. ann
24 a to bylo pro letinku ann 01.06.2007, 18:19:22
...
25 Roji, Laco WWW 01.06.2007, 20:35:20
máš tu živo. A teď si představ, kdyby nebylo zaheslováno.
26 vypravimpribehy 01.06.2007, 20:54:48
vsak ono se to zitra odhesluje a bude to vesele pokracovat. zboznuju zabomysi valky ;)
27 Asi to necham nafurt, Laco :-))) Roj WWW 01.06.2007, 21:00:57
Holky, vy jste zivel... :-)

ann, chces rict, cos udelala spatne? Nechala ses vytocit dost hnusnym rejpnutim [6].2. Nedivim se tomu. Tohle by rozhodilo 99% lidi, co nemaji EXTREMNI smysl pro humor. To uz je skoro jako defacement blogu :-)

Jenze tys ses v tom rozhozeni nechala unest a zamenovalas sve dojmy s fakty. A to si pred mistni skvadrou nemuzes dovolit, protoze holt mistni skvadra vyrokovou logiku zvladame :-)
To se pak zakonite stane to, ze te rozcupujou nejen na cimpr, ale dokonce na campr, a to je neco, co bych nikomu nepral.

Ale TY na to mas, a do toho jednoho procenta se dostanes a nenechas se rozhodit. Mas to v genech, jsi prece moje mama :-)
28 Ann letinka 01.06.2007, 21:53:40
omluva se přijímá a jsem moc ráda, že jsme si to vyjasnily.:) Jinak, pokud můžu říct svůj názor, určitě je škoda pocity schovávat. Moc ráda si přečtu tvůj názor na moje psaní (i kritický či negativní). Úplně postačí, když bude poznat, co jsou tvoje názory a kde cituješ mě.:)

Roji, tedy jsi tu sice pan domácí a taky jsi ten bezva chlap a mám tě ráda a taky jsi mi udělal tu okouzlující malou svíčičku na letinku a vyfotil Měsíc, ale tentokrát s tebou důrazně nesouhlasím! Doufám jen, žes ten svůj komentář nemyslel vážně. Pokud budeš mít chuť zapřemýšlet a znovu přečíst diskusi, zjistíš, že Ann se svými podivnými výmysly začala jako první, takže naprosto nechápu, jak vůbec můžeš její chování házet na Arthurovu poznámku. Nehledě na to, že měl naprostou pravdu. Lidé se opravdu hádají pro velké nicotnosti. Výrok "z mnohem nicotnějších důvodů než jsi ty" navíc neznamená, že oznámil, že nicotná je sama Ann. Naopak tím jasně vyjádřil, že jsou mraky mnohem méně podstatných důvodů než ona. Ann bohužel příliš mnoho věcí považuje za útoky proti sobě. Chápu i že se ji snažíš podpořit, ale tím, že budeš její chyby neustále svalovat na jiné lidi, to děláš jen horší. :( Navíc Ann chybu přiznala, dokázala se omluvit a tím je věc myslím skončená. Alespoň pro mne. Jsem ráda, že je dořešeno a může se jet dál.
29 Lot 01.06.2007, 22:40:28
[27] Teď jsi mě opravdu vyděsil Roji:-)
Totiž - já jsem podobnou frázi jako Artur (o mnohem nicotnějších důvodech) již několikrát použil. Vždy jsem to myslel jako lichotku - chtěl jsem tím naznačit, že pro mě dotyčný není nicotný - tedy je důležitý. A ono to jse chápat i úplně jinak :-)
Budu si muset dávat větší pozor na to, co říkávám :-)
30 Roji, prosím Tě, Kráťa Mail 01.06.2007, 23:15:21
nemohl bys k tomuto spotu doplnit anketku na téma "Jak chápete slovní spojení: Nicotnější než něco/někdo"? Aby se Ti tady nezačaly nebezpečně hromadit komentáře vyjadřující podporu či nesouhlas s některým předchozím komentujícím na toto lingvistické téma ...
V neexistující anketě hlasuji opačně než eL a Lot.
31 vsem ann 02.06.2007, 00:03:50
:-)))) LOVE PEACE AND RESPECT!
32 vypravimpribehy 02.06.2007, 00:20:51
mela jsem se drzet svych starych zasad. nevyjadrovat se, tedy nekomentovat. asi se k tomu opet vratim. RESPECT FOREVER.
33 Roj WWW 02.06.2007, 01:43:55
[30] :-)) Jo, zajimavy tema :-) A muj tip na vysledek:
60% chlapu odpovi, ze dle [29] Lota
100% zenskych odpovi, ze dle [27] me :-))
Modri uz vedi! :-)))
34 Roj WWW 02.06.2007, 01:52:08
[33] Omlouvam se za nepresnost v tipu, zapricinenou tim modelem, co jsme dali :-)
Ze 100% v odhadu je potreba odecist nekolik jednotek tech, ktere jsou osobne zainteresoveny :-)) (jinaxe ozvou a zbyde ze mne 5% cimpru a 15% campru)

Ja uz to asi odhesluju, co vy nato? Myslite, ze to umim? :-) Odpoved naleznete v tom, jestli nebudete muset davat to zpanchartely heslo... jestli ne, taxe mi to povedlo a nezbyva mi nez VAM srdecne pogratulovat :-)
35 dgx WWW 02.06.2007, 06:43:55
[34] Ce to heslo furt!

Jinak "z mnohem nicotnějších důvodů než jsi ty" chápu tak, jako že ona osoba je nicotná. Není to tak? Nebo je? Vyhrál jsem něco? Postupuju do dalšího kola?
36 Johnny [openID] WWW 02.06.2007, 07:59:43
"Z nicotnějších důvodů než jsi ty" by se ještě dalo uhádat, že dotyčná osoba je kdesi v polopříme nad nicotností, tudíž je šance, že není nicotná, nicméně pokud je tam to příslovce "mnohem", znamená to rozvinutí, či prohloubení stávajícího stavu.
37 HESLO Laco WWW 02.06.2007, 08:59:29
Roji, zaheslovaný to klidně nechej. Jen změň heslo, stávající je příliš NICOTNÉ.
38 rinamon Mail 02.06.2007, 09:26:02
V anketě by odpovědi vyšly podle toho, jak je kdo schopný se vcítit do okamžiku, kdy by takovou větu řekl někdo jemu. Ženy jsou od přírody vybaveny větší empatií (aby přežily ony i jejich děti, musí například umět včas odhadnout, kdy utíkat a tak :), v tomto případě pojmenované vztahovačnoctí. Anketa je ovšem něco jiného, než situace, kdy to někdo vybafne přímo na vaše ego - tam to, bez ohledu na předběžné deklarace bude těch 99 % uražených :)
39 letinko, jauvajs ! aTeo WWW 02.06.2007, 10:43:17
[28] "Roji... a taky jsi mi udělal tu okouzlující malou svíčičku na letinku.."
Tu malou okouzlující svíčičku jsem Ti udělal JÁ a na Letinku ji pověsil Qark. Jsem zhrzen, ura6en a připadám si ještě o řád nicotnější, než Andula. Budu muset vykřičet do blogosféry svůj žal a demonstrativně zaheslovat Chucpe. Chápej mě, tohle se prostě nedělá... křivda & wrong & injury jaxviňa ! ;)
40 Lot 02.06.2007, 10:52:28
[38] Potíž (alespoň ta má) není v nedostatku empatie/vztahovačnosti, ale v pochopení/nepochopení smyslu výroku. Chápal bych ho tak, že pro dotyčného nejsem nicotný asi za jakékoliv situace. Přemýšlím-li však nad ním... opravdu to mohlo být myšleno zcela jinak.
Zajímalo by mě, jak to Artur myslel.
41 rinamon Mail 02.06.2007, 10:59:40
[40] Přesněji - nejsi nejnicotnější ze všeho, co poznal (a to je přece povzbuzující - spoustu toho - třeba ještě nicotnějšího, nebo dokonce úplně nanicovatého - zatím nepoznal :))
42 Roj WWW 02.06.2007, 11:06:41
[38] Jo, to je PRAVDA! Svicka je aTeova. Ja jsem ji jen zectvereckovatel a zmensil, aby se mi vesla sem nahoru do Seamonkey :-)
43 Lot 02.06.2007, 11:25:14
[41] Správné řešení je samozřejmě to, že dané srovnání o nicotnosti/nenicotnosti Ann nic neříká, pouze sděluje nezpochybnitelnou pravdu... Ale je veselé, jak si z toho každý vybere něco jiného :-)
44 dgx WWW 02.06.2007, 11:44:53
[39] ajéje, takže ten bezva kluk, kterého má Letinka ráda, to vůbec není Roj, nýbrž tandem aTeo & Qark. Takže ona měla celou dobu ráda někoho úplně jiného. Jak si vás mohla splést?
45 Roj WWW 02.06.2007, 12:02:01
[44] Ja jsem si s aTeem a Qarkem hodne podobnej, zejmena z profilu jsme uplne k nerozeznani :-)
46 ann 02.06.2007, 12:22:29
:-))) takhle jsem se v diskusi už dlouho nepobavila. Jinak svoje nicotné heslo si ještě nějakou dobu ponechám. Důvod: Modří už vědí.
47 Lote Roj WWW 02.06.2007, 13:02:19
Zahrajem si takovou hru. Vyberem si dve nahodny zensky, a ty prijdes k jedne a reknes: Videl jsem uz hnusnejsi zenskou, nez jsi ty.

A ja pujdu k te druhe a reknu: Videl jsem uz nadhernejsi zenskou, nez jsi ty.

A hadej kdo z nas jak dopadne? :-)
Doma to prosimte nezkousej! :-)
48 Nena 02.06.2007, 13:11:04
Rojánku, občas přemýšlím, jestli v poměrně jasně definovatelných situacích ztrácíš soudnosti doopravdy, nebo (z poměrně jasně definovatelných důvodů) děláš schválně :)
49 rinamon Mail 02.06.2007, 13:48:20
[47] Oba dopadnete stejně, protože každá (alespoň tajně) chce být ta NEJ :-))
50 jistě. Já chci tedy všechno! ann 02.06.2007, 14:35:23
protože není hnusnější a zároveň nádhernější ženy než jsem já!:-)
51 Roj WWW 02.06.2007, 19:55:41
[48] Nenosko, byv zivotem smykan ode zdi ke zdi, nemuzu si dovolit ten luxus delat cokoliv schvalne :-)

[49] Rinamon, mam to brat jako vaznou nabidku k testovani? Vem kamosku a my s Lotem jdeme na to :-)
52 rinamon 02.06.2007, 21:03:03
[51]Předchozí předehra překazila proveditelnost podle pravidel :-)
53 Roj WWW 02.06.2007, 21:16:10
[52] No vidis, a ja myslel, ze uzivatelky maji predehru ze vseho nejradeji :-)
54 :-) rinamon 02.06.2007, 21:51:45
to nepopírám, jen mám smysl pro fair play. Taky bych - přiznávám - těžko hledala kámošku - když nám bylo deset, zavlekli ji rodiče do Kanady. Mnohem dřív, než jsem se naučila anglicky, přestala ona mluvit i psát česky...
55 aTeo, jauvajs! letinka 02.06.2007, 23:25:33
[39]Snad tě nenapadlo, že bych si to nepamatovala! Víš dobře, že mám v oku slzu dojetí, vděčnosti a obdivu, kdykoli si vzpomenu, jakou trpělivost jste se mnou oba měli. Je od tebe moc ošklivé, jak jsi mě podezíral, že v tom nemám jasno. Zmatek jsem měla výhradně v tom, jak pojmenovat to milé, co mi Roj s tvou svíčkou udělal.;)) (Už vím, že cos ty měl velké on zmenšil, aby se mu to někam vešlo do opičky). Takže navrhuji, abych ukřivděná byla já a ne ty, nebo buďme ukřivdění oba. Třeba 15. června 2007. Kdyby chtěl být ukřivděný někdo další, může z toho být pěkná blogerská řetězovka. Jo a pokud napíšu v dalších deseti dnech cokoli podivného, je to výhradně vina tvého útočného komentáře!

[44] No, jak asi, Dave. Roj si je totiž s aTeem a Qarkem hodne podobnej, zejmena z profilu jsou uplne k nerozeznani.:-)
56 zirafka WWW 03.06.2007, 01:39:18
[55] kdyz jsme u toho, tak by me jeste zajimalo, jak moc jsou si podobni Teo s Qarkem. Z profilu samozrejme.
57 Roj WWW 03.06.2007, 11:02:20
[56] Vubec! :-)
58 @Teo WWW 03.06.2007, 15:42:54
[55] Můj komentář nebyl útočný, nýbrž "obranný" Do 15. to nevydržím, páč jsem ukřivděnej už teď. Ale jak se znám, zítra si zaboha nebudu moct vzpomenout, čím mi ta Letinka tolik ublížila... ;)
[56] Z profilu nevím, ale jestli jo, pak je Qark šerednej chlap a nebýt jeho propracované "teorie balení", anni si nevrzne!
[57] To bych netvrdil. Máme podobný osobnostní profil. Oba jsme skvělí kluci. Akurát uživatelky zabíraj na něco jinýho... :)
59 podoba Qark WWW 03.06.2007, 19:50:34
[56] No kdybych měl srovnávat podobou aTea a svoji, tak bych řekl, že já jsem si mnohem podobnější. To teda jo.
60 dgx WWW 03.06.2007, 20:09:42
Teď už je mi to jasné. Vono hoši, to víte, svíčku dnes umí vyrobit kde kdo (třeba já, z větší svíčky). Ale žena si holt bude pamatovat spíš to, co jí s tou svíčkou někdo udělá, že. A když jí to navíc udělá dobře, tak je jasný, že ho bude mít fakt ráda, upřímně, a že to bude bezva chlap. A tak to je. O tomhle by měl Qark psát.
61 letinka 03.06.2007, 22:05:02
[60] Kdepak, jasné ti to není vůbec, dgx. :) Tu velkou krásnou svítící svíčku na letinku, jakož i celý současný design, pro mě vymyslel a udělal Teo a instaloval Qark. Tu malou krásnou nesvítící svíčičku (kterou ty z nějakého důvodu nevidíš) jako ikonku udělal Roj. A to prý tak, že rozčtverečkoval tu velkou krásnou svítící Teovu. Takže mi se svíčkami udělali něco všichni tři pánové, každý něco jiného. Jsou kreativní. A moc prima jsou taky! Jen to je spíš v tom jací jsou, než v kouzlení se svíčkami. ;)
62 Heslo Kloboucnice 06.06.2007, 20:32:15
A jaky ma heslo vypravimpribehy? Uz nekolik dni jsem nucena zit bez jejich spotu, protoze jeji heslo jsem nikde nevycetla :(
63 rulisa 06.06.2007, 21:09:04
To stejný. Kolektivní. :-)
64 Roj WWW 06.06.2007, 23:02:01
[63] Me to teda taky nefunguje

Přidání komentáře...

zde vpište
bloguje.cz
Získejte Seamonkey!
Valid XHTML 1.0 Strict